Skip to main content
Beantwoord

Verzoek om tv-ontvanger terug te sturen die al teruggestuurd is

• January 11, 2025
  • 1 reactie
  • 28 keer bekeken

Goedemiddag,

Na beëindiging van mijn contract met KPN heb ik modem en tv ontvanger retour gezonden. Nu twee weken later krijg ik een brief met de mededeling dat het modem wel ontvangen is maar de tv ontvanger niet. 

Dit probleem speelt gezien de reacties van anderen wel vaker.

Tijd om orde op zaken te stellen bij de verantwoordelijke divisie en ex klanten met dit onvermogen niet lastig te vallen. 

Met vriendelijke groet,

R A Wagenaar

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@Raywagenaar! Welkom op de community en bedankt voor je bericht. Zoals je al zegt, komt dit soms vaker voor en het is niet de bedoeling dat ex-klanten hiermee lastiggevallen worden.

Soms krijg je een herinnering, terwijl je de apparatuur al hebt teruggestuurd. Dit gebeurt omdat de retour nog niet helemaal is verwerkt in het systeem. Je kunt deze herinnering gerust negeren.

Soms sturen wij ook een verkeerde herinnering. Dit betekent dat je een brief ontvangt, terwijl er helemaal geen apparatuur hoeft te worden teruggestuurd. Ook in dat geval mag je de brief negeren.

Mijn excuses voor het ongemak 😓

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 14, 2025

Hoi ​@Raywagenaar! Welkom op de community en bedankt voor je bericht. Zoals je al zegt, komt dit soms vaker voor en het is niet de bedoeling dat ex-klanten hiermee lastiggevallen worden.

Soms krijg je een herinnering, terwijl je de apparatuur al hebt teruggestuurd. Dit gebeurt omdat de retour nog niet helemaal is verwerkt in het systeem. Je kunt deze herinnering gerust negeren.

Soms sturen wij ook een verkeerde herinnering. Dit betekent dat je een brief ontvangt, terwijl er helemaal geen apparatuur hoeft te worden teruggestuurd. Ook in dat geval mag je de brief negeren.

Mijn excuses voor het ongemak 😓