Skip to main content
Beantwoord

Verzoek om uitstel voor het retourneren van apparatuur

• July 20, 2026
  • 6 reacties
  • 63 keer bekeken

Ik heb vandaag een laatste herinnering ontvangen dat ik mijn geleende apparatuur binnen zeven dagen moet terugsturen om extra kosten te voorkomen. Ik verblijf momenteel echter in Turkije en ben daardoor niet in staat om de apparatuur binnen deze termijn terug te sturen.

Is het mogelijk om de retourtermijn te verlengen tot na mijn terugkomst? Ik wil uiteraard voorkomen dat er onterecht extra kosten in rekening worden gebracht.

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@D.Ay. 

Welkom op de community van KPN, en heerlijk dat je momenteel in Turkije verblijft.

Het beste kun je hiervoor contact opnemen met de klantenservice van KPN, zodat een medewerker die je te spreken krijgt, een notitie achterlaat binnen jouw klantgegevens en de eventuele kosten kan tegenhouden.

Vanuit Turkije bel je de klantenservice van KPN via: +31 6 12001200

Maar je kunt ook een privé bericht sturen via de volgende socials van KPN Klantenservice:

In de meeste gevallen is het geen probleem, als je de leenapparatuur wat later terugstuurt.
Maar geef het wel even door aan de klantenservice.

6 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 21, 2026

?

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@D.Ay. 

Welkom op de community van KPN, en heerlijk dat je momenteel in Turkije verblijft.

Het beste kun je hiervoor contact opnemen met de klantenservice van KPN, zodat een medewerker die je te spreken krijgt, een notitie achterlaat binnen jouw klantgegevens en de eventuele kosten kan tegenhouden.

Vanuit Turkije bel je de klantenservice van KPN via: +31 6 12001200

Maar je kunt ook een privé bericht sturen via de volgende socials van KPN Klantenservice:

In de meeste gevallen is het geen probleem, als je de leenapparatuur wat later terugstuurt.
Maar geef het wel even door aan de klantenservice.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@D.Ay. Welkom op de community! Ik kan me voorstellen dat het lastig is om de apparatuur binnen zeven dagen terug te sturen als je momenteel in Turkije verblijft. Is het inmiddels gelukt om hierover contact op te nemen met de klantenservice?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 24, 2026

Nee, helaas niet. Ik heb wel een mail ontvangen dat ik binnen 5 dagen een nummer moet bellen met een code, alleen lukt dat dus niet ivm verblijf in Turkije momenteel. Zou u me hiermee verder kunnen helpen?

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Jammer dat het niet lukt om dit vanuit Turkije te regelen. Wat ik voor je kan doen is hierover een notitie achterlaten in je dossier. Wil je daarvoor je naam, postcode en huisnummer en eventueel je klantnummer in je profiel achterlaten? Laat daarna even een berichtje achter in dit topic.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg verder geholpen bent.