Skip to main content
Antwoord

Verzoek retour apparatuur ontvangen terwijl monteur ze meegenomen en afgemeld zou hebben

• November 5, 2025
  • 1 reactie
  • 18 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Kpn verzocht mij 3 tv ontvangers en een modem terug te sturen. Die zijn door de servicemonteur die de installatie van ons nieuwe nieuwe wifi uitvoerde, meegenomen en in mijn bijzijn “afgemeld”. We moesten die verzoeken maar verder negeren als ze zouden komen. Ik kan niet antwoorden op de noreply mail van kpn. Wat nu te doen?

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@Tarahumara. Als de servicemonteur de tv-ontvangers en het modem in jouw bijzijn heeft meegenomen en heeft “afgemeld”, dan is alles in orde. Soms sturen wij herinneringen voordat de terugzending helemaal verwerkt is. Die kun je dan gewoon negeren. Ook als je een e-mail krijgt, hoef je daar niet op te reageren. Alles is dus goed geregeld, je hoeft verder niets te doen.

1 reactie

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 7, 2025

Hoi ​@Tarahumara. Als de servicemonteur de tv-ontvangers en het modem in jouw bijzijn heeft meegenomen en heeft “afgemeld”, dan is alles in orde. Soms sturen wij herinneringen voordat de terugzending helemaal verwerkt is. Die kun je dan gewoon negeren. Ook als je een e-mail krijgt, hoef je daar niet op te reageren. Alles is dus goed geregeld, je hoeft verder niets te doen.