Skip to main content
Beantwoord

Verzoek terugsturen apparatuur, ik heb de ontvanger niet meer

• 12 maart 2025
  • 2 reacties
  • 36 keer bekeken

Op mijn factuur blijk ik voor een 2de ontvanger te betalen terwijl ik deze niet nodig heb en Nu ik met pensioen ben heb ik de 2de ontvanger maar opgezegd, ik wil het wel terug sturen echter ik kan het niet meer vinden. Ik heb het ruim 11 jaar geleden voor het laatst gebruikt. Met uitzondering van beter zoeken, Wat te doen? 

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@RWVE, welkom bij onze community. 

Zoals Berrie_Kaas dit al aangeeft gaan we hier coulant mee om. Het is nog wel belangrijk om dit door te geven aan ons zodat wij het hier kunnen verwerken. Maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. 

Bekijk origineel

2 reacties

Berrie_Kaas
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • 1011 reacties
  • 12 maart 2025

Wat jammer ​@RWVE , dus elf jaar voor niets betaald voor uw tweede ontvanger, zonde. Als de ontvanger elf jaar geleden voor het laatst is gebruikt zal het een ‘oudje’ zijn en slechts geschikt voor recycling. Zodra een moderator hier langskomt zal zij/hij reageren, ik ga uit van coulance.      

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23378 reacties
  • Antwoord
  • 14 maart 2025

Hi ​@RWVE, welkom bij onze community. 

Zoals Berrie_Kaas dit al aangeeft gaan we hier coulant mee om. Het is nog wel belangrijk om dit door te geven aan ons zodat wij het hier kunnen verwerken. Maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen.