Geachte heer/mevrouw,
Ik hoop dat deze e-mail u in goede orde bereikt. Mijn naam is Ruud, en ik heb op 03-06-24 een sim-only abonnement bij KPN afgesloten voor mijn mobiele telefoonnummer.
Bij het afsluiten van dit abonnement had ik de intentie om te kiezen voor een maandelijks opzegbaar abonnement, zoals ik dat in het verleden ook heb gedaan. Helaas heb ik bij het maken van mijn keuze per ongeluk een 2-jarig abonnement geselecteerd. Dit is mij onlangs duidelijk geworden toen ik mijn contractvoorwaarden controleerde.
Gezien mijn gebruikelijke voorkeur voor een flexibel abonnement en het feit dat dit een vergissing van mijn kant was, wil ik u vriendelijk vragen om coulance te overwegen en mijn abonnement om te zetten naar een maandelijks opzegbaar contract. Ik begrijp dat KPN vaste voorwaarden hanteert, maar hoop dat er in dit geval ruimte is om mij tegemoet te komen.
KPN staat bekend om haar klantvriendelijkheid en flexibiliteit, en ik hoop dat mijn verzoek in die geest kan worden behandeld.
Ik hoor graag of het mogelijk is om mijn abonnement aan te passen. Bij voorbaat dank voor uw tijd en moeite, en ik zie uw reactie met belangstelling tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Ruud