Skip to main content
Vraag

Verzoek tot passend aanbod voor bestaande klant

• April 23, 2026
  • 3 reacties
  • 79 keer bekeken

Geachte heer/mevrouw,

Al ruim 15 jaar ben ik een trouwe klant bij uw organisatie. In al die jaren heb ik nooit gebruik kunnen maken van een welkomstactie of loyaliteitsaanbod.

Recent heb ik contact gehad met een andere aanbieder van glasvezelinternet. Zij deden mij een aantrekkelijk voorstel, waaronder een jaar lang 50% korting op het maandbedrag en een 65 inch smart tv. Daarnaast zie ik dat u nieuwe klanten momenteel een aantrekkelijke actie aanbiedt.

Gezien mijn lange klantrelatie met uw organisatie, zou ik graag vernemen wat u mij kunt bieden om mijn loyaliteit te waarderen en mij als klant te behouden. Op basis daarvan kan ik een weloverwogen beslissing nemen over het al dan niet voortzetten van onze overeenkomst.

3 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Alwadraat 

Welkom op de community van KPN.

Helaas wordt er via de community niets gedaan met verlengingen en mogelijke kortingen, daarvoor dien je echt even te bellen met de klantenservice van KPN via 0800-0402 (of 1200 vanaf een KPN mobiele aansluiting).

Spreek dan nadat de voice respons stem heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
ik wil een medewerker spreken, en na de tweede vraag abonnement verlengen.

Je wordt dan doorverbonden met de juiste medewerker, die jouw kan helpen bij een mooie aanbieding om je contract bij KPN te verlengen.
De acties die je momenteel ziet staan op de website van KPN, zijn uitsluitend voor nieuwe klanten, en die kun je dus helaas niet krijgen.

Maar wie weet krijg je wel een mooi verleng aanbod van de KPN medewerker die je telefonisch te spreken krijgt.

En dan kun je zelf de overweging maken of je daarmee akkoord wilt gaan, of dat je toch liever wenst over te stappen.

• April 23, 2026

Als je voor de maximale korting/laagste prijs gaat dan is de kans groot dat het overstappen word.
Daarna bij de nieuwe provider ook weer overstappen na de contractsduur.
Dit elke keer herhalen voor de laagste prijs.
Hierdoor houden we de providers aan het werk.

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Als je voor de maximale korting/laagste prijs gaat dan is de kans groot dat het overstappen word.
Daarna bij de nieuwe provider ook weer overstappen na de contractsduur.
Dit elke keer herhalen voor de laagste prijs.
Hierdoor houden we de providers aan het werk.

Je kunt ook gewoon bij dezelfde provider blijven ​@VwDt .
Wie weet krijgt TS ​@Alwadraat wel een mooi aanbod van de medewerker van KPN, en blijft hij gewoon.

Zelf blijft ik gewoon bij KPN, totaal geen behoefte om over te stappen alleen om een tijdelijke korting, ben méér dan tevreden over de kwaliteit en service van KPN.