Skip to main content
Beantwoord

Vijf verschillende klantnummers combineren op één factuur

• January 14, 2025
  • 2 reacties
  • 47 keer bekeken

Hoi,

ik neem 5 producten van KPN af, dat zijn 5 facturen per maand met 5 verschillende klantnummers.

Kan dat niet gecombineerd worden op 1 klantnummer met 1 factuur per maand?

Het betreft Internet Thuis, 1 06 nummer, 3 0970 nummers

Mvg, Herbert

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@Herbert256, de mobiele abonnementen kunnen samen worden gevoegd. Alle abonnementen krijgen dan hetzelfde klantnummer en komen op 1 factuur
Voorwaarde is wel dat de contractant van alle abonnementen gelijk is. Daarnaast is het ook zo dat als een mobiel abonnementen ook een toestelkrediet bevat, dit eerst afbetaald dient te worden voordat het samengevoegd kan worden. 

Mocht je alle mobiele abonnementen willen samenvoegen? Dan kan dat worden geregeld via de klantenservice. Een medewerker kan dit telefonisch voor je in gang zetten. 

Thuis abonnementen en mobiele abonnementen kan je niet samenvoegen. Voor beide ontvang je een aparte factuur. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• January 14, 2025

Nee. Elk abonnement heeft z'n eigen klantnummer.

De mobiele diensten kunnen volgens mij wel samen op 1 factuur gezet worden.

Maar voor zover ik weet blijven het 5 klantnummers. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 17, 2025

Hallo ​@Herbert256, de mobiele abonnementen kunnen samen worden gevoegd. Alle abonnementen krijgen dan hetzelfde klantnummer en komen op 1 factuur
Voorwaarde is wel dat de contractant van alle abonnementen gelijk is. Daarnaast is het ook zo dat als een mobiel abonnementen ook een toestelkrediet bevat, dit eerst afbetaald dient te worden voordat het samengevoegd kan worden. 

Mocht je alle mobiele abonnementen willen samenvoegen? Dan kan dat worden geregeld via de klantenservice. Een medewerker kan dit telefonisch voor je in gang zetten. 

Thuis abonnementen en mobiele abonnementen kan je niet samenvoegen. Voor beide ontvang je een aparte factuur.