Skip to main content
Beantwoord

Volledig abonnement afbetalen

• October 2, 2024
  • 4 reacties
  • 226 keer bekeken

Hoi,

Ik probeer mijn volledige abonnement in 1x af te betalen maar ik kan nergens vinden hoeveel dat is en ik kan nergens een digitale (zwart op wit) manier vinden omdat op te vragen. iemand een idee?

Beste antwoord door RBxx

Hallo @TG_ 

Op de KPN website staat een heel verhaal hierover.

Vervroegd aflossen of een abonnement afkopen | KPN

Wil je je KPN abonnement opzeggen, maar is je contract nog niet afgelopen? Dat kan door je contract af te kopen. Je betaalt dan een afkoopsom. Die bestaat uit de resterende kosten van je abonnement.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • October 2, 2024

Hallo @TG_ 

Wil je je KPN abonnement opzeggen, maar is je contract nog niet afgelopen? Dat kan door je contract af te kopen. Je betaalt dan een afkoopsom. Die bestaat uit de resterende kosten van je abonnement.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 2, 2024

Hallo @TG_ 

Ah top!! heel erg bedankt!!

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Mocht je het afkopen echt overwegen, dan kan dat geregeld worden via de afdeling "Contracten/Opzeggingen". Hiervoor dien je dan te bellen met het gratis nummer 0800-0402. 

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • October 6, 2024

Mocht je het afkopen echt overwegen, dan kan dat geregeld worden via de afdeling "Contracten/Opzeggingen". Hiervoor dien je dan te bellen met het gratis nummer 0800-0402. 

Dat kan dus vanaf morgen, onder werktijd @TG_Â