Skip to main content
Beantwoord

Vorig adres wordt weergegeven als ik iets wil bestellen

• October 6, 2026
  • 3 reacties
  • 43 keer bekeken

Ik heb mijn adres via de app gewijzigd en het nieuwe adres wordt weergegeven, maar wanneer ik een product wil bestellen, wordt het oude adres weergegeven.

Beste antwoord door Jan van KPN

Goedemiddag ​@40115404255 , bedankt voorjouw bericht en welkom hier op de KPN Community :)

Dat is merkwaardig en goed ook dat je hier melding van maakt! Ik heb daar niet meteen een verklaring voor maar duidelijk dat er iets niet goed gaat. Wat probeer je precies te bestellen? En je gebruikt dan dus de MijnKPN app?

​@40115404255  het beste is om de klantenservice te bellen 0800-0402 

In dit geval ook een goed advies omdat onze collega's van de klantenservice direct mee kunnen kijken. Heb je hier inmiddels ook contact over gehad en zo ja, wat is daar precies uitgekomen?

3 reacties

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • October 6, 2026

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 8, 2026

Goedemiddag ​@40115404255 , bedankt voorjouw bericht en welkom hier op de KPN Community :)

Dat is merkwaardig en goed ook dat je hier melding van maakt! Ik heb daar niet meteen een verklaring voor maar duidelijk dat er iets niet goed gaat. Wat probeer je precies te bestellen? En je gebruikt dan dus de MijnKPN app?

In dit geval ook een goed advies omdat onze collega's van de klantenservice direct mee kunnen kijken. Heb je hier inmiddels ook contact over gehad en zo ja, wat is daar precies uitgekomen?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 9, 2026

Ik heb een Only Sim-abonnement afgesloten en ik wil mijn abonnement nu verlengen met de aankoop van een iPhone 18 Pro Max. Toen ik het abonnement voor de eerste keer afsloot, woonde ik op een ander adres. Inmiddels ben ik verhuisd naar een nieuw adres en heb ik mijn adres gewijzigd via de MijnKPN-app. Daar wordt weergegeven dat mijn adres is gewijzigd, maar wanneer ik de telefoon wil bestellen, wordt nog steeds mijn oude adres weergegeven.