Skip to main content
Vraag

Vorig jaar alles opgezegd bij KPN en nu krijg ik facturen van een mobiel abo die ik niet heb

• February 20, 2025
  • 5 reacties
  • 99 keer bekeken

Ik krijg facturen van een KPN mobiel abo terwijl ik geen KPN mobiel abo heb.

Op de factuur staat dit Klantnummer ***

kenmerk 40100826225/BI_018L

Getekend door Wilco Mol

Kan meneer De Mol mij even vertellen hoe hij aan mijn naam, adres en email adres komt.

Ik heb de factuur betaald omdat ik dacht dat het nog van mijn moeder der oude opgezegde abo was, en anders een boete krijg van 20 euro.

En ik betaalde het liever dan dat ik mijn tijd en geduld aan KPN onzin moet verspillen.

Maar helaas ik krijg nu weer een factuur binnen van februari.

Mijn echte naam zet ik niet op het forum.

Die is bekend bij meneer De Mol

2025-02-20

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@MoeilijkGedoeDeel2 

Het is uiteraard heel vervelend, dat je nog steeds facturen ontvangt van een KPN mobiel abonnement, terwijl er geen KPN Mobiel abonnement meer is.

Het beste kun je even contact opnemen met de telefonische klantenservice van KPN, dan kan een medewerker direct met je meekijken, en tevens zien waar het nu fout gaat.
Bel hiervoor met het gratis telefoonnummer: 0800-0402

Maar je kunt ook een terugbel afspraak inplannen, dan wordt je teruggebeld op een tijdstip dat jouw het beste uitkomt, klik hiervoor op de volgende link: Terugbel afspraak maken

Openingstijden:

• Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten

Wel vreemd dat er bij jouw de naam Wilco Mol wordt genoemd in de mail, terwijl de e-mails van facturen en wijzigingen eindigen met:

Hebt u nog vragen? 

Kijk dan op  kpn.com/factuur. 

Met vriendelijke groet,

Team KPN

Heb je al het e-mailadres van de verzender gecheckt?

Daar hoort het volgende e-mailadres te staan: noreply@kpn.com

Ik heb gebeld met KPN en het is een fout in het systeem van KPN die onstaat bij het opzeggen van thuisinternet met een simkaart. Die (hussel) simkaart gaat na het opzeggen onterechte facturen sturen.

Om dit optelossen bel 0800-0402 en vraag naar de afdeling opzeggen mobiel abo.

Daarna moet je misschien nog een paar facturen betalen maar dat geld word terug gestort (hopelijk).

Ik ga nu een factuur sturen naar KPN voor het verspillen van mijn tijd.

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@MoeilijkGedoeDeel2 

Erg benieuwd wat KPN gaat doen met je eigen toegestuurde factuur, ik ben bang dat ze daar helemaal niets mee gaan doen, en dat je daar ook niets over hoort.

Maar proberen, kan altijd!

Als het die oplichters uit Afrika lukt om valse facturen te innen moet het mij ook lukken ;)

Even iets anders toen ik de klanten service belde kreeg ik een aardige vrouw aan de lijn met een lieve zachte stem maar ze klinkte ook een beetje treurig. Ik kan mijn voorstellen dat werken bij KPN callcenter zwaar kan zijn als je figuren zoals mij aan de telefoon krijgt. Dus ik hoop dat de mensen bij het callcenter wel psychische steun krijgen als ze dat nodig hebben.

Uit eigen ervaring weet ik dat een hond of kat de beste steun is, mensen heb je eigenlijk alleen maar last van.

Fijn weekend allemaal