Skip to main content
Beantwoord

Vraag over levering Attentkalendercadeau Sen & Zo

• January 6, 2026
  • 20 reacties
  • 452 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo KPN,

Na een hoop moeite was ik een van de gelukkigen die een Sen & Zo pakket won met de Attentkalender.

Wanneer worden de pakketjes uitgeleverd en via welke bezorgdienst?

Bijgaand screenshot bevestiging.

Beste antwoord door Noordzee

De levering heeft helaas iets langer geduurd dan we hadden gehoopt. Inmiddels zijn alle pakketten overgedragen aan PostNL en worden deze deze week bij je bezorgd.

Bron: moderator Jeroen

20 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Slimmerik
  • January 6, 2026

Zoveel moeite was dat aanmelden toch niet? Ik wacht er ook nog op. Komt vast goed. Net zoals het met de andere winacties goed is gekomen…. Ben wel nieuwsgierig ​@KPN 😇

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • January 6, 2026

Denk dat ik het formulier 20x heb ingevuld haha maar toch gelukt.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • January 8, 2026

@KPN 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 8, 2026

Hallo ​@Carnation ,

Die melding kreeg ook ik wel vaker te zien, ook bv bij de KPN-Briks-auto. 

Maar ik ga er vanuit dat een deel van die meldingen verkeerd getoond werden. Als je vandaag nog steeds niet ontvangen hebt, dan zie ik dat ook niet meer komen. 

KPN heeft voor volgend jaar nog wel wat te doen om dit soort meldingen te verbeteren. Maar dat neemt niet weg dat het idee heel leuk is en dat het al leuk is als je een keer een kadootje scoort.

Forum|alt.badge.img
  • Slimmerik
  • January 8, 2026

Huh? We hebben allemaal bericht gehad dat het opgestuurd gaat worden en nu dit. Vreemd toch? 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • January 8, 2026

@Noordzee ​@Resi 

Gaat lekker haha. En KPN hult zich in stilte.

Forum|alt.badge.img
  • Slimmerik
  • January 8, 2026

Ja, dat 🤨

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Hoi ​@Carnation en ook ​@Resi. Die melding (in je screenshot) doet wel vermoeden dat je één van de gelukkigen bent die iets opgestuurd krijgt. We zijn inmiddels ook al een dikke week verder ten opzichte van eind december, dus logisch dat je je afvraagt waar het blijft. We hebben navraag hierover uitstaan bij de verantwoordelijke personen. Daar komen we zo snel mogelijk op terug bij jullie!

We pakken trouwens topics op op volgorde van binnenkomst. Vandaar dat het even duurde tot we bij deze beland waren, maar we slaan nooit een topic over :) 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • January 8, 2026

Hartelijk dank Arjan. Een cadeautje in januari is nog leuker 😊. We wachten rustig af. Als het binnen is zal ik het hier melden.

• Deelnemer
  • January 9, 2026

Goedenavond

Ook ik ben benieuwd wanneer de geurstokjes geleverd gaan worden.  Graag een bericht wanneer ik ze ongeveer kan verwachten. 

Ik ben ook nog in afwachting van de KPN bus (brick) wanneer wordt die geleverd? 

• Nieuwkomer
  • January 9, 2026

Hallo

Ik ben ook benieuwd wanneer ik de geurstokjes ontvang. Ik hoop op een reactie wanneer ik het ontvangen kan. 

Groetjes

• Nieuwkomer
  • January 10, 2026

Ik wacht ook nog steeds op het pakketje Sen en Zo. Ben benieuwd hoe lang het nog duurt.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 12, 2026

We zijn inmiddels ook al een dikke week verder ten opzichte van eind december, dus logisch dat je je afvraagt waar het blijft. We hebben navraag hierover uitstaan bij de verantwoordelijke personen. Daar komen we zo snel mogelijk op terug bij jullie!

@Arjan van KPN 

Ik ben benieuwd naar het resultaat van de uitvraag.

Hallo ​@Carnation ,

Die melding kreeg ook ik wel vaker te zien, ook bv bij de KPN-Briks-auto. 

Maar ik ga er vanuit dat een deel van die meldingen verkeerd getoond werden. Als je vandaag nog steeds niet ontvangen hebt, dan zie ik dat ook niet meer komen. 

KPN heeft voor volgend jaar nog wel wat te doen om dit soort meldingen te verbeteren. Maar dat neemt niet weg dat het idee heel leuk is en dat het al leuk is als je een keer een kadootje scoort.

Zoals gezegd werd die melding vaker vertoond. 

Kijk maar eens op pagina acht van dit topic waar zowel moderator Jasper als ikzelf die melding kregen bij één van de winacties. Ik was toen er eigenlijk gelijk ervan overtuigd dat er iets niet klopte.

Ik hou dus nergens rekening mee, ook niet van de andere winacties. Maar ik kan mij goed voorstellen dat veel mensen denken dat ze iets gewonnen hebben. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 14, 2026

De levering heeft helaas iets langer geduurd dan we hadden gehoopt. Inmiddels zijn alle pakketten overgedragen aan PostNL en worden deze deze week bij je bezorgd.

Bron: moderator Jeroen

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • January 14, 2026

@Noordzee dat is goed nieuws 🌞.

• Deelnemer
  • January 14, 2026

Geldt de tekst gericht aan Noordzee dat de pakketten zijn verzonden voor iedereen die hier heeft gereageerd? 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • January 15, 2026

Ik zie in mijn PostNL app dat er iets onderweg is. Geen pakketje maar iets wat door de brievenbus past.

@Noordzee ​@Resi 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Geldt de tekst gericht aan Noordzee dat de pakketten zijn verzonden voor iedereen die hier heeft gereageerd? 

Als je dit hebt gezien nadat je je hebt aangemeld voor een actie, dan ben je er van verzekerd dat je iets toegestuurd krijgt. En als het goed is dat uiterlijk voor het einde van deze week. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • January 15, 2026

@Arjan van KPN 

Pakketje lag op de deurmat. Hartelijk dank KPN.

• Deelnemer
  • January 30, 2026

Nou  daar ben ik weer met mijn vraag.  Ik heb tijdens de attent kalender de KPN BUS gewonnen.  Hoera.  Aan mijn kleinkind beloofd maar tot nu toe nog steeds niet ontvangen.  Weken contact gehad via messenger met KPN hierover maar hoor niets anders dan..... ik ga gelijk een mail sturen en dan hoort u van mij.  Of:, ik heb de desbetreffende afdeling aangestuurd en nog meer van dit soort teksten met als resultaat nul/ niks/nada. Nou kan je denken wat maak je je druk om maar het wordt nu en principe zaak. Ik heb iets gewonnen en dan wil ik het ook hebben.  Wat is er nou moelijk aan het opsturen van die BUS.  Bestaat hij eigenlijk wel.  Ik hoop dat ik hier meer bereik.  Fijne avond