Skip to main content
Beantwoord

Waar blijft mijn PlayStation 5 welkomstcadeau? Abonnement is al 5 weken actief

• December 14, 2025
  • 63 reacties
  • 1384 keer bekeken

Toon eerste bericht

63 reacties

• Deelnemer
  • December 23, 2025

Hallo,

Sinds 28 November abonnement actief maar tot op heden niks vernomen over het welkomstcadeau playstation 5. ​@KPN wanneer wordt deze verstuurd? 

vriendelijke groet,

Mijne 24 maar iemand van 27 heeft vandaag track and trace gekregen. Ga zo bellen denk ik 

Wij sinds de 21e zelfs...dus snap de logica niet helemaal. Misschien zit het in de aanmelddatum qua volgorde.

Heb zojuist kpn aan de lijn gehad, lieve mevrouw zei dat mensen die voor 5 december hebben aangemeld allemaal voor oud en nieuw een track and trace krijgen  

Thanks voor de info, het wachten gaat geduldig verder dan 🙃

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Mooi dat sommigen nu de Track and Trace binnen beginnen te krijgen! Voor de rest is het helaas toch even geduld hebben. Bellen voor informatie heeft eerlijk gezegd niet zoveel zin, want voor individuele gevallen kunnen we (of Sidekix) niet zien op welke plek je op de wachtlijst staat. 

• Deelnemer
  • December 23, 2025

Dit slaat toch nergens op. Waarom komt een grote partij als KPN haar belofte niet na. 20 oktober ben ik overgestapt en 20 november aangesloten. Het is nu al ruim 5 weken verder. Dit is gewoon oplichting.

Inmiddels zit ik al vijf weken bij KPN, en ik heb nog steeds geen idee waar mijn PS5 is. Dat is erg frustrerend. Vooral omdat je als klant wel je plichten moet nakomen, terwijl je als leverancier e-mails kunt sturen met beloftes die vervolgens niet worden nagekomen.Bij de volgende factuur stuur ik in plaats van geld wel een e-mail dat het geld vertraging oploopt, en betaal ik pas na twee maanden.Kortom, ik ben zeer ontevreden, vooral omdat bij het plaatsen van de bestelling niet wordt aangegeven dat er nog een wachtlijst bestaat.

• Topper
  • December 23, 2025

Inmiddels zit ik al vijf weken bij KPN, en ik heb nog steeds geen idee waar mijn PS5 is. Dat is erg frustrerend. Vooral omdat je als klant wel je plichten moet nakomen, terwijl je als leverancier e-mails kunt sturen met beloftes die vervolgens niet worden nagekomen.Bij de volgende factuur stuur ik in plaats van geld wel een e-mail dat het geld vertraging oploopt, en betaal ik pas na twee maanden.Kortom, ik ben zeer ontevreden, vooral omdat bij het plaatsen van de bestelling niet wordt aangegeven dat er nog een wachtlijst bestaat.

Beter kan je het niet hebben verwoord.

• Deelnemer
  • December 23, 2025

Ik weet dat er frustratie is, zit in hetzelfde schuitje. Maar ik moest toch wel een beetje lachen m.b.t. de mail dat het geld vertraging oploopt 🤣

• Topper
  • December 23, 2025

😂😂😂

• Nieuwkomer
  • December 23, 2025

Sinds 10 november is mijn KPN abonnement actief. Tijdens afsluiten op 20 oktober heb ik voor de PlayStation 5 als welkomstcadeau gekozen. Morgen is het 5 weken geleden dat mijn abonnement is gestart, maar helaas nog geen bericht dat mijn welkomstcadeau verstuurd is. Er kwam na 2 weken wel een melding dat er een vertraging was vanwege veel bestellingen, maar dat het binnen 3 weken alsnog verstuurd ging worden. Die 3 weken zijn nu ook voorbij. 

Waarom duurt het zo lang? Dit terwijl ik mijn abonnement al op de eerste dag dat de actie van start ging (20 oktober) besteld heb en de meest snelle overstapdatum gekozen had. Je zou denken dat ik dan 1 van de eerste ben die aan de beurt is, omdat latere bestellingen van andere klanten allemaal een latere ingangsdatum zullen hebben.

Ik heb hetzelfde probleem het duurt bij mij al meer dan 4 maanden wat moet ik doen?

4 maanden is wel extreem

Inderdaad moet zegge dat ik een de afgelopen maand niet in NL was maar toch

Ik weet dat er frustratie is, zit in hetzelfde schuitje. Maar ik moest toch wel een beetje lachen m.b.t. de mail dat het geld vertraging oploopt 🤣

Zij zeggen dat veel mensen een PS5 willen. Ik zeg: veel mensen willen ook geld. Dus in principe zeg ik hetzelfde, toch? Gelijke monniken, gelijke kappen 

Mijn PS5 is net thuis bezorgd! Besteldatum 20 oktober, abonnement actief sinds 10 november. 

Hopelijk volgt de levering van jullie ook snel!

• Topper
  • December 23, 2025

Stertke allemaal!

• Nieuwkomer
  • December 23, 2025

Hi iedereen, 

Zoals jullie al hebben gelezen is vanwege enorme belangstelling voor deze actie is een vertraging ontstaan met het uitleveren van de PlayStation 5. Her en der stond dat de uitlevering pas begin januari zou beginnen.

Maar goed nieuws: we leveren al uit vanaf vandaag. Het pakket wordt verstuurd via Post NL en zodra het onderweg is wordt er ook een track & trace code gemaild.

Bedankt voor jullie geduld. 

Het werd inderdaad gezegd ja de 18e zou alles de deur uit gaan. Nu nog steeds geeen track en trace. Belofte doorbroken want er werd gezegd jaa je krijgt hem optijd voor de kerst. Nu dus niet. Helaas geen ps5 onder de boom. Maar ook geen duidelijk antwoord op waneer hij dan wel gaat komen! Erg frustrerend dit! Geen goede start bij kpn. 

• Nieuwkomer
  • December 24, 2025

Mijn abonnement is ingegaan op 5 november. Daarbij verstreek de zichttermijn op 19 november.

Dan krijg je vervolgens (erg lullig), de dag nadat je het abonnement niet meer kan annuleren (na 14 dagen), een mail dat het nog weken gaat duren. 

Het feit dat de actie liep tot 2 november doet me denken dat ze die mail ook wel veel eerder hadden kunnen sturen, maar dit uit ‘overwegingen’ niet gedaan hebben. Getuigd niet van goed ondernemerschap naar mijn mening. Goed, wat een ander ook al zei, ik zal volgende maand wel vermelden dat mijn geld ook wat vertraging heeft. 

En dan nog niet te spreken over het afschuiven van verantwoordelijkheid naar Sidekix, PostNL of wie dan ook behalve KPN zelf (waarmee ik een overeenkomst heb).

“Heb je problemen? Niet ons probleem” ~ KPN, 2025

Update:

Track&Trace is binnen, maar heeft weinig nut, omdat: Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt. 
Dus geen Track&Trace, maar Try&Trick.

• Nieuwkomer
  • December 24, 2025

Update:

Track&Trace is binnen, maar heeft weinig nut, omdat: Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt. 

Dan heb je hem waarschijnlijk (hopelijk) volgende week wel binnen! Ik heb vrijdag de track&trace ontvangen, is vandaag bezorgd. 

• Topper
  • December 24, 2025

Update:

Ik heb m ook vandaag binnen staat dat die zaterdag komt

• Deelnemer
  • December 27, 2025

Wat een oplichters. Ik heb ook een track & trace ontvangen. In de app van PostNL stond dat het zaterdag geleverd zou worden. Nou vandaag bel ik PostNL op en zij geven aan:

"Er is een label aangemaakt maar ik kan u bevestigen dat de zending nooit door ons is ontvangen."

Dit is gewoon schandalig, niet professioneel. 

• Topper
  • December 27, 2025

Wat een oplichters. Ik heb ook een track & trace ontvangen. In de app van PostNL stond dat het zaterdag geleverd zou worden. Nou vandaag bel ik PostNL op en zij geven aan:

"Er is een label aangemaakt maar ik kan u bevestigen dat de zending nooit door ons is ontvangen."

Dit is gewoon schandalig, niet professioneel. 

Ik heb precies het zelfde.

Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • December 27, 2025

Bij mij is ie zojuist geleverd. Twee weken later dan gepland.

Maar ik ben eigenlijk heel erg teleurgesteld. Nergens op de actiepagina of tijdens het afsluiten is duidelijk worden dat dit de Digital Edition (CFI-2116, dus de nieuwe slim editie met 825GB) is, ofwel geen disc drive.

Ik heb dus voor 200 euro aan PS5 games op disc gekocht tijdens Black Friday en die zijn nu dus waardeloos voor mij… Voor 80 euro kan er een losse disc drive gekocht worden, maar ik zit absoluut niet op die extra kosten te wachten. Wat een domper is dit dan.

• Topper
  • December 27, 2025

Bij mij is ie zojuist geleverd. Twee weken later dan gepland.

Maar ik ben eigenlijk heel erg teleurgesteld. Nergens op de actiepagina of tijdens het afsluiten is duidelijk worden dat dit de Digital Edition is, ofwel geen disc drive.

Ik heb dus voor 200 euro aan PS5 games op disc gekocht tijdens Black Friday en die zijn nu dus waardeloos voor mij… Voor 80 euro kan er een losse disc drive gekocht worden, maar ik zit absoluut niet op die extra kosten te wachten. Wat een domper is dit dan.

Mag ik vragen wanneer je de track and trace binnen had gekregen?

Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • December 27, 2025

Afgelopen dinsdag, 23 december.

20-11-2025 werd mijn abo actief. Dan twee weker later moet je een track & trace kunnen verwachten.

Dat werd bij mij vier en een halve week later.

• Topper
  • December 27, 2025

Afgelopen dinsdag, 23 december.

20-11-2025 werd mijn abo actief. Dan twee weker later moet je een track & trace kunnen verwachten.

Dat werd bij mij vier en een halve week later.

Ja ik heb hem woensdag gekregen maar hij is nog niet verwerkt. nog een beetje geduld hebben dan maar

Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • December 27, 2025

Oh ja, bij mij stond meteen op “zaterdag” (vandaag) en “nog niet ontvangen door PostNL”. Ik zag gister pas dat ie ook ontvangen was, wellicht dat het eerder was, maar de levering was dus eigenlijk verder prima.

Update:

Zoals ik al zei, stond dat het op 27 december moest afgeleverd worden, maar ja, niet eens door PostNL ontvangen (29 december). Dit track&trace verhaal is gewoon een poging om tijd te rekken en de schuld voor de vertraging op anderen af te schuiven

• Topper
  • December 29, 2025

@costco_hotdog ​@temha4 

Wij hebben alle 3 het zelfde met dat die nog niet is ingescand en dat we hem zaterdag verwachte. Is die van jullie al ingescand??