Skip to main content
Beantwoord

Waar blijft mijn PlayStation 5 welkomstcadeau? Abonnement is al 5 weken actief

• December 14, 2025
  • 63 reacties
  • 1384 keer bekeken

Toon eerste bericht

63 reacties

​@costco_hotdog ​@temha4 

Wij hebben alle 3 het zelfde met dat die nog niet is ingescand en dat we hem zaterdag verwachte. Is die van jullie al ingescand??

Nope. 
Nog steeds: Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt.

• Topper
  • December 29, 2025

​@costco_hotdog ​@temha4 

Wij hebben alle 3 het zelfde met dat die nog niet is ingescand en dat we hem zaterdag verwachte. Is die van jullie al ingescand??

Nope. 
Nog steeds: Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt.

Ben t helemaal zat

• Deelnemer
  • December 29, 2025

​@Yussss 

Nog helemaal niks helaas. Heel vervelend dit.

• Topper
  • December 29, 2025

​@Yussss 

Oke bedankt, mocht ik zelf iets horen laat ik het gelijk weten aan jullie. Als jullie wat horen hoor ik het ook graag

​@Yussss 

Oke bedankt, mocht ik zelf iets horen laat ik het gelijk weten aan jullie. Als jullie wat horen hoor ik het ook graag

Kreeg paar uurtjes geleden een email van KPN: We hebben je PlayStation 5 verstuurd. Deze slimme console opent een wereld vol met nieuwe gamingmogelijkheden. Geniet ervan!

plot twist: nog steeds niet door PostNL ontvangen of verwerkt. 
nog een plot twist: 

Vragen over de bezorging

Bel dan met onze partner op nummer 088 – 623 7006(lokaal tarief). Doe dit uiterlijk binnen 1 week na ontvangst van de track en trace-code. Na deze periode kunnen we helaas geen onderzoek meer voor je opstarten.

Ik heb mijn track en trace sinds 24 december, dus ik heb nog 2 dagen over voor een eventuele bezwaar 

• Deelnemer
  • December 29, 2025

Ik heb dezelfde mail ontvangen. De dame van Sidekix beweert dat de bestelling klaarstaat in het magazijn en dat deze door PostNL opgehaald moet worden.

Ik heb ’s ochtends telefonisch contact gehad en rond 17:00 uur opnieuw gebeld; beide keren kreeg ik exact hetzelfde antwoord.

Daarbij werd aangegeven dat PostNL zogenaamd elke werkdag langskomt om zendingen op te halen.

Ik heb expliciet gevraagd of het product daadwerkelijk op voorraad is; daarop werd bevestigd dat dit het geval zou zijn.

PostNL heeft echter aangegeven dat bedrijven vaak al een verzendlabel aanmaken zonder dat het pakket fysiek is overgedragen.

In hoeverre deze uitleg geloofwaardig is, laat ik aan ieder voor zich.

Ik snap niet waarom kpn heeft gekozen om met zo een niet professionele partij te werken....

Ik hoop dat het mijn laatste update is: Pakket is ontvangen door PostNL en moet morgen bezorgd worden. 

• Deelnemer
  • December 29, 2025

Ik heb hetzelfde bericht ontvangen. Ik zie in de mail van kpn dat je bij de bezorger een drie cijferig code moet opgeven. Die mail heb ik nog niet gekregen. Zie mail:

"Code aan de deur voor ontvangst

Het cadeau wordt uitgeleverd op het adres waarop het abonnement is aangevraagd. Het cadeau mag alleen op dat adres met een 3-cijferige code in ontvangst worden genomen. Deze code wordt de dag vóór levering door PostNL gedeeld via de mail en is zichtbaar in de PostNL app."

• Topper
  • December 29, 2025

Ik heb ook een mail en hij is ontvangen door postnl. Ik hoop dat t snel binnen is. Hebben jullie je 3 cijferige code al binnen?

• Deelnemer
  • December 29, 2025

Nee ik nog niet. Ik vraag mij af wanneer ik die code krijg.

• Deelnemer
  • December 30, 2025

Hallo,

Sinds 28 November abonnement actief maar tot op heden niks vernomen over het welkomstcadeau playstation 5. ​@KPN wanneer wordt deze verstuurd? 

vriendelijke groet,

Mijne 24 maar iemand van 27 heeft vandaag track and trace gekregen. Ga zo bellen denk ik 

Wij sinds de 21e zelfs...dus snap de logica niet helemaal. Misschien zit het in de aanmelddatum qua volgorde.

Heb zojuist kpn aan de lijn gehad, lieve mevrouw zei dat mensen die voor 5 december hebben aangemeld allemaal voor oud en nieuw een track and trace krijgen  

Ik geloof hier he-le-maal niets meer van.

• Deelnemer
  • December 30, 2025

Mijn PlayStation 5 is inmiddels ontvangen. Gezien de wijze waarop dit traject is verlopen, zal ik bij het aflopen van mijn overeenkomst overstappen naar een andere aanbieder. De geboden service was zeer slecht. 

• Topper
  • December 30, 2025

Mijne ook en ga ook zeker overstappen wanneer de contract is verlopen