Skip to main content
Vraag

Waar kan ik contractverlenging terugvinden?

• January 17, 2026
  • 4 reacties
  • 45 keer bekeken

Beste leden,

Ik heb een vraag over mijn abonnement. Ik betaal momenteel €65 per maand voor een 1 Gbit Hussel-internetabonnement. Volgensmij kan ik mijn pakket niet omzetten naar het “goedkopere 1 Gbit-pakket”, omdat mijn Hussel-pakket loopt tot 2027.

Wat ik niet helemaal begrijp, is het volgende: in januari 2025 heb ik gebeld om een korting te regelen, omdat ik meerdere adressen bij KPN heb aangesloten. Daar is mee ingestemd en mijn contract zou een jaar verlengd worden, wat prima was. Nu blijkt dat er slechts voor 6 maanden korting is toegepast en dat het contract 2 jaar is verlengd.

Van de andere adressen kan ik de verlenging terugvinden in de mail, maar van dit “probleemadres” niet.

Is er een manier om mijn contractverlenging ergens terug te vinden?

4 reacties

• January 17, 2026

In MijnKPN kun je de einddatum van je abonnement terug vinden.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 17, 2026

In MijnKPN kun je de einddatum van je abonnement terug vinden.

Yes, dat is bekend. Echter heb ik volgensmij de contractverlenging niet per mail ontvangen voor het adres waar nu de problemen afspelen. Kan ik ergens de contractverlenging voorwaarden vinden? Ik heb ze namelijk niet per mail ontvangen.

• January 18, 2026

Wat wil je precies weten?

Je kunt hier de algemene voorwaarden vinden:

https://www.kpn.com/algemene-voorwaarden

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@Goeseeff. Je zou het contract per e-mail moeten hebben ontvangen dus ik zou toch nog even jouw e-mail nalopen rond de periode dat je het contract hebt afgeslopen! Mocht dat geen duidelijkheid geven dan kan je altijd even contact zoeken met de klantenservice via een terugbelafspraak op een moment dat jou dat uitkomt.