Skip to main content

Goedenavond,

Ik lees en hoor veel over de zogenoemde ondersteuningsvoorwaarden van KPN maar ik kan deze nergens op internet of op de site terugvinden. Ik vroeg mij daarom af staan deze voorwaarden ergens zwart op wit en zoja waar dan ?

Hallo ​@Jayden370 ,

Er zijn heel veel verschillende (ondersteunings-)voorwaarden bij KPN. Ik weet niet precies welke jij zoekt, maar hier staan ze allemaal op een rijtje: 

https://www.kpn.com/algemene-voorwaarden

Hoihoi, 

bedankt voor het meedenken, deze pagina had ik al flink doorgespit, ik heb het over de ondersteuningsvoorwaarden die vaak worden benoemd over in hoeverre de KPN Klantenservice ondersteuning biedt en de reden dat ik dit zoek is vooral omdat ik benieuwd ben waar de grens ligt. Er is namelijk blijkbaar ergens een grens waarin de KPN klantenservice zegt hier helpen wij verder niet bij en bijvoorbeeld doorverwijst naar het forum of voorheen naar service plus. 

Kan zijn dat dit een andere naam heeft of dus helemaal niet heel ingewikkeld en uitgebreid op papier staat maar was gewoon benieuwd.

Ik denk niet dat hier vaste regels op papier staan. De medewerkers daar helpen jou met het zo goed mogelijk laten werken van KPN-apparatuur. Maar kijk eens rond op dit forum; De vragen zijn zo ongelofelijk divers en gaan lang niet altijd (alleen) over KPN-apparatuur.  Verder kan het zomaar zijn dat over specifieke vragen er hier meer kennis is dan bij de KPN-medewerker die de telefoon opneemt. Die weet heel veel over de KPN-producten, maar zal ook lang niet alles weten. Niet om je voor te schamen lijkt me…..  

zeker niet, erg bedankt voor je reactie

Reageer