Skip to main content
Beantwoord

Waar kan ik een klacht indienen of een oplossing vinden?

• November 17, 2024
  • 3 reacties
  • 281 keer bekeken

Goede middag

Waar kan ik een klacht indienen  of proberen ergens een oplossing voor te vinden

Beste antwoord door Denise van KPN

We willen natuurlijk graag eerst kijken of we samen tot een oplossing kunnen komen, ​@Wilhelien. Maar dan moeten we wel weten wat er precies aan de hand is. Kun je daar meer over vertellen?

Wil je liever direct contact? Dan kan je een belafspraak inplannen. We bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • November 17, 2024

Beste ​@Wilhelien , misschien kunnen wij je hier helpen 

Wat is je vraag of probleem?

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • November 17, 2024

Goede middag

Waar kan ik een klacht indienen  of proberen ergens een oplossing voor te vinden

Je kan via de volgende link een klacht indienen, deze wordt meestal binnen twee werkdagen behandeld.
https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 19, 2024

We willen natuurlijk graag eerst kijken of we samen tot een oplossing kunnen komen, ​@Wilhelien. Maar dan moeten we wel weten wat er precies aan de hand is. Kun je daar meer over vertellen?

Wil je liever direct contact? Dan kan je een belafspraak inplannen. We bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.