Skip to main content
Beantwoord

Waar kan ik vinden waar ik voor het toestel betaal?

• August 20, 2026
  • 3 reacties
  • 46 keer bekeken

Ronald31
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+4

Ik heb vandaag mijn nieuwe telefoon gekregen en het daarbij behorende abonnement. Ik kan alleen nergens vinden waar ik voor het toestel betaal. 

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Ronald31 

Op de eerste factuur die je vanuit KPN gaat ontvangen, wordt het maandelijks bedrag van je nieuwe smartphone op vermeld, los van je abonnementskosten.

Daarnaast kun je het bedrag dat je maandelijks voor je nieuwe smartphone gaat betalen, terug vinden op één van de bijlage bij de bevestiging van je bestelling.
Ook werd het bedrag wat je maandelijks gaat betalen voor je nieuwe smartphone, al vermeld tijdens het bestellen, aangezien je altijd een overzicht te zien krijgt voordat je akkoord gaat met de algemene voorwaarden en de bestelling definitief hebt doorgezet.

De foto die je nu bij je vraag hebt neergezet, is alleen de prijsbevestiging van je mobiele abonnement.

Dus check even alle bijlage die je hebt ontvangen vanuit KPN, dan zal daar ook de bijlage van het toestelkrediet tussen moeten zitten.

3 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@Ronald31 

Op de eerste factuur die je vanuit KPN gaat ontvangen, wordt het maandelijks bedrag van je nieuwe smartphone op vermeld, los van je abonnementskosten.

Daarnaast kun je het bedrag dat je maandelijks voor je nieuwe smartphone gaat betalen, terug vinden op één van de bijlage bij de bevestiging van je bestelling.
Ook werd het bedrag wat je maandelijks gaat betalen voor je nieuwe smartphone, al vermeld tijdens het bestellen, aangezien je altijd een overzicht te zien krijgt voordat je akkoord gaat met de algemene voorwaarden en de bestelling definitief hebt doorgezet.

De foto die je nu bij je vraag hebt neergezet, is alleen de prijsbevestiging van je mobiele abonnement.

Dus check even alle bijlage die je hebt ontvangen vanuit KPN, dan zal daar ook de bijlage van het toestelkrediet tussen moeten zitten.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@Ronald31. Welkom bij KPN en hier op de community! Goed dat je het even vraagt. De kosten van je toestel staan meestal apart vermeld op je factuur, zoals hierboven ook al wordt uitgelegd. Je kunt op je eerste factuur precies zien welk bedrag je voor het abonnement betaalt en welk bedrag voor het toestel.

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@Michel.uit.Arnhem. Welkom bij KPN en hier op de community! Goed dat je het even vraagt. De kosten van je toestel staan meestal apart vermeld op je factuur, zoals hierboven ook al wordt uitgelegd. Je kunt op je eerste factuur precies zien welk bedrag je voor het abonnement betaalt en welk bedrag voor het toestel.

Hoi ​@Vikash van KPN 

Je hebt per ongeluk mijn naam gebruikt, in plaats van de TS.
Het zou handig zijn, als je die nog even wijzigt in de naam van TS in jouw reactie.