Deze maand is het totaalbedrag van uw factuur € 0,07. Deze factuur hoort bij klantnummer ***. Het bedrag bestaat uit deze kosten: Waar is dit voor?
Verbruik | € | 0,07 |
Totaal | € | 0,07 |
Admin: gegevens verwijderd ivm privacy
Deze maand is het totaalbedrag van uw factuur € 0,07. Deze factuur hoort bij klantnummer ***. Het bedrag bestaat uit deze kosten: Waar is dit voor?
Verbruik | € | 0,07 |
Totaal | € | 0,07 |
Admin: gegevens verwijderd ivm privacy
Ik zou zeggen kijk op de factuur
Tja. Mobiel of thuis?
Gezien het bedrag. Bel- of smskosten buiten de bundel.
Zie pagina 2 van je factuur.
Er is geen factuur in de bijlage en er is geen vermelding in Mijn KPN.
Wel een aanmaning om 7 cent te betalen.
Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Betaal alstublieft € 0,07 binnen 5 dagen |
0800 0402
dat nummer werk wel maar IA lijkt niet on staat te begrijpen wat hier aan de hand is.
Is het een spook factuur en moet in aangifte van poging tot oplichting doen?
Heb je al in MijnKPN gekeken
Daar moet je deze factuur van €0,07 kunnen terugvinden als het een legitieme factuur is.
ja dat heb ik ook eerder gemeld maar daar is niets te vinden
Is het wel jouw klantnummer dat genoemd is? Kan je daarvan helemaal geen facturen vinden?
Aan het genoemde KPN rekeningnummer te zien betreft het een mobiel abonnement.
************ is niet mijn klant nummer
Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Dan is het vreemd dat jij die herinneringsmail krijgt.
Is de afzender van de mail wel → KPN <noreply@kpn.com> ?
Ik zou toch nogmaals 0800-0402 bellen. Spreek in bij de “bot” dat je een medewerker wilt spreken.
opgelost het is een data kaart ( uit de auto) die een sms heeft verzonden daar is een apart klant nummer voor gebruikt. Via de telefoon. gehoord.
opgelost het is een data kaart ( uit de auto) die een sms heeft verzonden daar is een apart klant nummer voor gebruikt. Via de telefoon. gehoord.
Mooi, dan is het duidelijk. Voeg dit abonnement met klantnummer nog eventueel toe aan MijnKPN
Dan heb je indien gewenst ook toegang tot de facturen.
Hallo
opgelost door een telefoon gesprek
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.