Skip to main content
Beantwoord

Waar vind ik als nieuwe klant mijn klantnummer?

• December 10, 2025
  • 5 reacties
  • 41 keer bekeken

Ik zie dat er genoeg posts zijn over het klantnummer. KPN, volgens mij hebben jullie hier wel een procesverbetering door te voeren. Zelf ben ik glasvezelklant geworden, maar het pakket is niet gekoppeld aan mijn KPN ID. Daar heb ik toch echt het klantnummer voor nodig. In geen enkele mail, pdf of wat voor uiting dan ook is dat nummer opgenomen. 

In 1 van de posts las ik dat de klantenservice dit ook niet meer telefonisch mag verstrekken. In een andere post las ik dat het voor mobiele klanten wel is opgenomen op het contract. Dus, zoals gezegd, volgens mij is hier een procesverbetering mogelijk. Want, het is nogal gek als ik als nieuwe glasvezelklant moet wachten totdat ik een factuur heb zodat ik mijn pakket toe kan voegen.

Op de site moet ik elke keer zoeken om status updates te krijgen over mijn installatiepakket. De link uit de mail is verlopen. Ik snap dus dat jullie hier geregeld vragen over krijgen. Is er een mogelijkheid om nu snel aan mijn klantnummer te komen zodat ik het product kan koppelen?

Beste antwoord door rvk01

Staat er geen klantnummer bij Mijn KPN > Jouw gegevens > Adres gegevens.

Daar had ik hem gevonden onder het adres (nog voordat ik mijn eerste factuur binnen heb).

5 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • December 10, 2025

Het klant nummer staat op de facturen. En bij de afschrijvingen van de bank.

Een abonnement kan pas gekoppeld worden in MijnKPN indien het daadwerkelijk actief is.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 10, 2025

Als dat laatste inderdaad het geval is zou het een hoop communicatie schelen als dat ook zo wordt gecommuniceerd in de omgeving. 

rvk01
Helper
Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • Antwoord
  • December 10, 2025

Staat er geen klantnummer bij Mijn KPN > Jouw gegevens > Adres gegevens.

Daar had ik hem gevonden onder het adres (nog voordat ik mijn eerste factuur binnen heb).

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 10, 2025

Bij adresgegevens ja… zucht… dank je wel ​@rvk01 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • December 10, 2025

Goed gevonden ​@rvk01 ! Die wist ik nog niet. 

Via de app zijn de teksten gek genoeg anders dan de webversie. 

Dan is het: profiel - persoons- en betaalgegevens.