Skip to main content

Simpeler kan ik de vraag niet stellen: waar vind ik het contactformulier waarnaar klantenservice en chatrobot verwijzen?
Er wordt wel de mogelijkheid geboden maar niet naar gelinkt 😓
Een email-adres is natuurlijk ook goed. In de ‘achtergrond’ van de website zie ik dat het adres support@kpn.com en info@kpn.com in gebruik zouden moeten zijn maar email daar naartoe is gebounced.

@Gerardus70 Maak een belafspraak met KPN provider of Terugbelverzoek KPN Netwerk

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/online-contactformulier.htm

Nou, da's snel: bedankt.

IK kon het nergens meer (terug-)vinden, volgens een help-pagina was het afgeschaft en via de telefonische helpdesk (en ruggespraak aldaar) kreeg ik ook te horen dat het NIET bestond…
Zelfs de chatrobot verwijst er naar (zonder link; héél handig) en ik wist zeker dat ik hem eerder was tegen gekomen. Ik 'herken’ nu ook de URL, maar kon het dus niet meer (correct) herinneren en dan ga je toch aan jezelf twijfelen :-(

Fijne jaarwisseling!

Bedankt voor de moeite, maar deze link was simpel te vinden. Maar ik wilde nu juist mijn persoonlijke kwestie met KPN zwart-op-wit vastgelegd hebben, vooral vanwege (hopelijk) de reactie van KPN. Met het antwoord van Paul K. hieronder gaat dat vast lukken.

Kijk uit voor het vuurwerk en een goed 2025 toegewenst. 

Reageer