Skip to main content
Beantwoord

Waar vind ik mijn klantnummer?

• August 28, 2025
  • 1 reactie
  • 115 keer bekeken

Voor activeren E-sim moet ik de Mijn KPN app openen

→ In Mijn KPN app staat ‘geen abonnement’
→ Om het abonnement te koppelen moet ik een klantnummer toevoegen

→ Het klantnummer staat in Mijn KPN app die ik niet kan openen zonder klantnummer

→ Mijn klantnummer staat ook in het contract, een PDF die me is toegestuurd, maar beveiligd met mij onbekend wachtwoord

Waarom zo moeilijk? Waar vind ik mijn klantnummer als ik geen toegang heb tot contract of Mijn KPN app? 

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@St3r 

Welkom op de community van KPN.

Het wachtwoord van de beveiligde PDF met daarin je contract, is altijd de 4 cijfers van je postcode met of zonder de 2 letters (dat is uitproberen dus).

Daarnaast kun je jouw nieuwe abonnement ook via de e-mail vanuit KPN koppelen aan je Mijn KPN account.

Open de e-mail met de titel “Download en installeer je nieuwe e-sim (bestelnummer Sx-xx)” op je smartphone, zorg dat je verbonden bent met je WiFi netwerk.
Bij Stap 2 in deze mail, klik je op Open ’m hier in het blauw weergegeven.
En je abonnement wordt gekoppeld aan je Mijn KPN account.

Dat je jouw contract kunt openen met je postcode, is een stuk beveiliging.
Daarnaast vindt je jouw klantnummer ook op de facturen van KPN, maar ook daarvoor dien je in te loggen op je Mijn KPN account.

Laat even weten of het je alsnog is gelukt.

1 reactie

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@St3r 

Welkom op de community van KPN.

Het wachtwoord van de beveiligde PDF met daarin je contract, is altijd de 4 cijfers van je postcode met of zonder de 2 letters (dat is uitproberen dus).

Daarnaast kun je jouw nieuwe abonnement ook via de e-mail vanuit KPN koppelen aan je Mijn KPN account.

Open de e-mail met de titel “Download en installeer je nieuwe e-sim (bestelnummer Sx-xx)” op je smartphone, zorg dat je verbonden bent met je WiFi netwerk.
Bij Stap 2 in deze mail, klik je op Open ’m hier in het blauw weergegeven.
En je abonnement wordt gekoppeld aan je Mijn KPN account.

Dat je jouw contract kunt openen met je postcode, is een stuk beveiliging.
Daarnaast vindt je jouw klantnummer ook op de facturen van KPN, maar ook daarvoor dien je in te loggen op je Mijn KPN account.

Laat even weten of het je alsnog is gelukt.