Skip to main content
Beantwoord

Waarde welkomstcadeau klopt niet?

• February 1, 2024
  • 1 reactie
  • 98 keer bekeken

Een gratis phillips uhd tv ter waarde van €599,- bij je abbonement. Heel erg misleidend. Je krijgt een tv opgestuurd van €300 euro. Klantenservice gebeld en deze zeggen dat op een release datum de tv €499,- kostte ( dus nog steeds misleiding)

Er word niets aangedaan.. als de.klanten een paar tientjes minder overmaken voor het abbonement staat de wereld in brand. Maar een eenvoudige consument belazeren is wel in orde?  Chapeu kpn lekker bezig.

Beste antwoord door Ik_Combineer

Ik kan die actie niet zien, wel zie ik een actie van begin vorig jaar waarbij de Philips 43PUS7607/12 werd aangeboden T.w.v. €499,- 

Dit was volgens tweakers ook de prijs, dus kan jij misschien delen welk model / wanneer de actie was? 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • Antwoord
  • February 1, 2024

Ik kan die actie niet zien, wel zie ik een actie van begin vorig jaar waarbij de Philips 43PUS7607/12 werd aangeboden T.w.v. €499,- 

Dit was volgens tweakers ook de prijs, dus kan jij misschien delen welk model / wanneer de actie was?