Skip to main content
Vraag

Waarom belt de klantenservice mij?

• March 5, 2026
  • 10 reacties
  • 122 keer bekeken

Om 16.45 uur belt KPN klantenservice mij , ik druk op neerleggen ( rode hoorn )

de reden is dat ik doof ben

waarvoor belt KPN klantenservice mij op ?????????

10 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • March 5, 2026

Als je de telefoon opgenomen had, had je het geweten ​@pierrevandulken .

Ik neem aan dat als je doof of slechthorend bent (zoals ik) je maatregelen hebt genomen om toch telefonisch of op andere wijze te kunnen communiceren.

Ik geef je hieronder een link voor de Teletolk van KPN.

Als het goed is staat het gebelde nummer in je telefoon en kun je dat op de jouw bekende wijze terugbellen.

Heb je misschien (online) iets bij KPN besteld of een aanpassing gedaan in je pakket of een vraag gesteld, waardoor KPN contact met je opneemt?

https://kpnteletolk.nl/

Succes

heb niks besteld

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • March 5, 2026

Vul anders uw gegevens in op uw community profiel. Een moderator kijkt binnen enkele dagen naar uw topic en kan misschien mee kijken waarom contact met u is gezocht. Verder zullen er enkel mede-klanten reageren welke enkel kunnen gissen waarom KPN contact met u zoekt.

Door welk nummer bent u gebeld?

oja  nummer van KPN klantenservice : +31 88 775 1028

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • March 5, 2026

Pas ook op voor nep berichten, geen in ieder geval nooit je pincode, of iets dergelijks door.

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • March 6, 2026

Dat nummer komt inderdaad voor op de lijst met nummers van KPN. Dit is dus geen oplichting waar IkRon voor waarschuwt.

https://www.kpn.com/service/veelgebruikte-telefoonnummers-kpn

Pas ook op voor nep berichten, geen in ieder geval nooit je pincode, of iets dergelijks door.

ik ben toch doof dus geef het niet door

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • March 6, 2026

ik ben toch doof dus geef het niet door

Als je een mobiel heb, kan je de App Live Transcriptie van Google installeren en de luidspeaker mode in telefoon aanzetten.

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • March 6, 2026

Dat nummer komt inderdaad voor op de lijst met nummers van KPN. Dit is dus geen oplichting waar IkRon voor waarschuwt.

https://www.kpn.com/service/veelgebruikte-telefoonnummers-kpn

Dat dat nummer van KPN is zegt niet zoveel, nummers worden gespoofd dus oppassen ook al is het nummer van KPN. Daar gaan een hoop mensen de fout mee in.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Hi Pierre, welkom allereerst bij onze community en fijn om te zien dat je al op weg bent geholpen. Een aantal goede tips!

Dat is inderdaad een nummer van KPN. Het kan zijn dat een van je abonnementen bijna afloopt, of dat je gebeld bent met een aanbieding. Ook een mogelijkheid: een verkeerd nummer ingevoerd. 

Het maakt verder niet uit voor jouw of je abonnement, daar hoef je je geen zorgen over te maken. Laat het me gerust weten mocht ik iets voor je kunnen betekenen. 

Â