Skip to main content
Vraag

Waarom betaal ik voor een KPN Thuis abonnement, dat heb ik nooit afgesloten

• February 20, 2025
  • 5 reacties
  • 89 keer bekeken

Hi, ik kwam er achter dat ik al vanaf december 2023 twee rekeningen betaal van kpn. Eentje van mijn mobiel internet wat klopt en nu na dat ik gebeld had kom ik erachter dat ik KPN thuis betaal? Ik heb niet eens kpn thuis en ik vroeg wie het afgesloten zou hebben want dat wil ik weten, dat stond er niet bij. Ik wil heel graag dat dit tot de bodem word uitgezocht want het is veel geld wat ik betaal voor niets! Ik heb geprobeerd te mailen maar ik kreeg een fout melding 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

• February 20, 2025

Heb je het al opgezegd? Als het een jaarabonnement is, dan zou het contract vrij zijn nu en kun je het opzeggen. Als het een 2 jarig contract is moet je nog ff.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 20, 2025

Nee ze zeiden dat ik moest mailen en dat er dan een onderzoek naar gedaan word. Maar dat e-mail adres werkt niet. Ik wil ook mijn geld terug betaal al zolang voor iets waar ik niet vanaf weet. Dus misschien zal ik nog eens moeten bellen? En inderdaad wel ook direct opzeggen

Speedmaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • February 20, 2025

Kijk je thuis TV, hoe maak je gebruik van internet en heb je toevallig nog een vaste telefoonlijn…?

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • February 20, 2025

Hoi ​@annehil 
Het forum kan hierin niets voor je doen.
Het beste is om even een bel-afspraak te maken, dan belt de KPN je per direct, of op een moment dat jou uitkomt, scroll de pagina van de link even naar beneden.
Of je kunt ook zelf bellen met 0800 0402 
Bereikbaar op: ma t/m vr tussen 08.00 - 18.00 uur, za. 08:00 - 17:00 uur.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 20, 2025

Ik heb een ander bedrijf voor mijn internet dat ik betaal haha als zes jaar lang! Dus echt heel weird. Maar bedankt iedereen! Ik ga nog eens bellen :)