Skip to main content
Beantwoord

Waarom is mijn bestelling geannuleerd?

• April 19, 2025
  • 7 reacties
  • 119 keer bekeken

Goededag waarom word mijn bestelling geannuleerd ik heb succesvol alles ingevuld en bestelling was gedaan en het is geannuleerd waarom en wat is de rede van de annulering bestelling is afgewezen terwijl ik succesvol heb besteld?

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Damian krol ,

Dat weet alleen de KPN klantenservice. 

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op Facebook en X. Stuur je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • April 19, 2025

Hallo ​@Damian krol ,

Dat weet alleen de KPN klantenservice. 

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op Facebook en X. Stuur je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 19, 2025

Hoi hoi hoelang duurt de goedkeuring van kpn bestelling had de vorige geannuleerd omdat ik niet zeker wist of alles goed stond dus deed het opnieuw maar zegt nu bij paket volgen geannuleerd terwijl dat de nieuwe email is van de bestelling hoelang duurt goedkeuring en wat is de reden van een goedkeuring???? 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • April 20, 2025

​@Damian krol 

Misschien iets toch verkeerd ingevuld ?

• April 20, 2025

Wat heb je besteld? Een mobiel abonnement? Of een thuisabonnement? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 20, 2025

Een sim only abonement maar ga hen cancelen nu heb niks gehoort nog heb nu odido aangevraagd

• April 20, 2025

Hoi hoi hoelang duurt de goedkeuring van kpn bestelling had de vorige geannuleerd omdat ik niet zeker wist of alles goed stond...

Ik lees nu dit. Je hebt dus lopen knoeien. Dan accepteert het systeem van KPN geen bestelling meer van jou, want die vermoed fraude. 

Pas kwam hier zo'n zelfde topic voorbij, daarin had ook iemand 2 of 3 keer een abonnement besteld en meteen weer geannuleerd. Zelfde verhaal, kon nu ook niet meer bestellen. 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • April 22, 2025

Hoi ​@Damian krol , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

Waarom je bestelling is geannuleerd, kan en durf ik niet direct te zeggen. 

Een sim only abonement maar ga hen cancelen nu heb niks gehoort nog heb nu odido aangevraagd

Mocht je toch graag willen weten waarom je bestelling bij KPN is geannuleerd, dan kun je daarvoor het beste even een terugbelafspraak inplannen met onze Helpdesk. Zij kunnen je gegevens er meteen bij pakken en kijken waarom je bestelling uiteindelijk is geannuleerd.Â