Skip to main content
Beantwoord

Waarom kan ik SuperWifi uitzetten in mijn abonnement?

• June 30, 2025
  • 4 reacties
  • 20 keer bekeken

Ik heb sinds afgelopen week Super WiFi, maar in mijn abonnement zie ik dat ik dat per 28-7-2025 uit kan zetten. Verder geenĀ uitleg hierbij, wat is hier de reden van ?

Beste antwoord door Marlon92

Je hebt de SuperWiFi's gehuurd. Je betaald er dus elke maand een paar euro voor.

De minimale periode waarvoor je de SuperWiFi's moet huren is 1 maand. 28-07-25 is dus over 1 maand. Na 28-07-25 kan je de huur stopzetten en de SuperWiFi's weer terug sturen. Als je dat wilt.

4 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • June 30, 2025

Beste ​@Ton V.Ā heb je ze misschien gehuurd, dan betekent het dat je vanaf die datum de huur op kan zeggen en retour moet sturen.

Ā 

• Antwoord
  • June 30, 2025

Je hebt de SuperWiFi's gehuurd. Je betaald er dus elke maand een paar euro voor.

De minimale periode waarvoor je de SuperWiFi's moet huren is 1 maand. 28-07-25 is dus over 1 maand. Na 28-07-25 kan je de huur stopzetten en de SuperWiFi's weer terug sturen. Als je dat wilt.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 30, 2025

Bedankt voor jullie reactie's, ik had het heel anders geĆÆnterpreteerd.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Ton V., allereerst welkom op de KPN Community. Als jij de Superwifi huurt, dan kun je deze huur uitzetten na 1 maand. Ik heb dan ook niet meer toe te voegen aan de antwoorden die reeds gegeven zijn door enkele leden van onze community.Ā 

Mocht je nog meer vragen hebbe, stel ze gerust.Ā