Skip to main content
Beantwoord

Waarom kom ik met een maandelijks opzegbaar abonnement niet in aanmerking voor welkomstcadeau?

• March 30, 2025
  • 1 reactie
  • 45 keer bekeken

Het is helemaal duidelijk, maar jullie geven dit cadeau voornamelijk aan klanten die een 2-jarig abonnement afsluiten. Ik ben echter een betalende klant bij KPN met een maandelijks opzegbaar abonnement en voldoe precies aan de voorwaarden die jullie stellen. Waarom kom ik dan niet in aanmerking?

Als het alleen draait om het afsluiten van een 2-jarig abonnement, dan kan ik mijn huidige abonnement toch gewoon opzeggen en daarna een nieuw 2-jarig abonnement afsluiten? Dan ben ik weer een nieuwe klant. Dit voelt niet eerlijk!

Beste antwoord door Marlon92

Het is helemaal duidelijk, maar jullie geven dit cadeau voornamelijk aan klanten die een 2-jarig abonnement afsluiten. Ik ben echter een betalende klant bij KPN met een maandelijks opzegbaar abonnement en voldoe precies aan de voorwaarden die jullie stellen. Waarom kom ik dan niet in aanmerking?

1 van de voorwaarden is dat je de afgelopen 6 maanden geen thuis abonnement gehad mag hebben van KPN. Daar voldoe jij niet aan.

Als jij zo graag een welkomstcadeau wil, stap gewoon over naar een andere provider. En over een jaar kom je weer terug.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

• Antwoord
  • March 30, 2025

1 van de voorwaarden is dat je de afgelopen 6 maanden geen thuis abonnement gehad mag hebben van KPN. Daar voldoe jij niet aan.

Als jij zo graag een welkomstcadeau wil, stap gewoon over naar een andere provider. En over een jaar kom je weer terug.