Skip to main content

Waarom krijg ik de facturen niet per mail?

• June 16, 2025
  • 0 reacties
  • 5 keer bekeken

Ik heb al zoveel zaken opgezegd bij KPN omdat ik al zoveel problemen heb gehad, en nu dit weer.

Is dit weer een conspiracy plannetje van dat Blackrock de KPN aandeelhouder om ondernemers steeds meer handelingen te laten verrichten zodat wij nergens geen tijd meer voor hebben?? 

Wat is dat voor onzin met “voor de veiligheid” ??  Ik wil gewoon een factuur, stuur die op zoals iedere normale onderneming dat doet! Ik wil niet voor iedere factuur ergens weer inloggen dan ook nog met 2 stappen verificatie en weet ik veel wat??  Wie gaat al die extra handelingen en tijd betalen? Vooral als het weer niet werkt?  KPN heeft mij gewoon weer een middag gekost om 2 factuurtjes te kunnen krijgen.   Overstappen?? Dan kom je bij een ander rot bedrijf uit waar Blackrock ook de dienst uit maakt.  Leven zonder mobiel? Ik zou best willen, maar dan kan je in de Nederlandse stad niet meer parkeren of inloggen in je bank omgevingen… Waar gaat dit heen???  Electronische Communisme en Wereld dominatie van de Blackrock aandeelhouders???

Wat een rot wereld is het geworden.

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je vraag aangemaakt

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.