Skip to main content
Beantwoord

Waarom krijg ik een brief dat ik apparatuur terug moet sturen?

• December 12, 2024
  • 1 reactie
  • 52 keer bekeken

hallo,

ik heb vandaag van KPN een brief ontvangen dat ik mijn appartuur terug moet sturen. ik betaal gewoon nog netjes iedere maand en zie er geen reden op staan waarom ik het moet terug sturen. abbo loopt tot 2026.

ik heb toen ik het abbo afsloot wel 2x ( foutje van KPN ) een box terug gestuurd Medio mei dit jaar. ivm dat ze me niet op die box kregen aangemeld. nu gebruik ik KPN sinds mei met de nieuwe box en 0 problemen. 

waarom krijg ik deze brief en moet ik mijn apparatuur terug sturen? 

alvast bedankt voor de hulp

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Harlekingirl ,

Waarschijnlijk staat die eerste ontvanger nog steeds op jouw naam en zijn ze die vergeten van jouw abonnement los te koppelen.  De klantenservice kan dat fixen voor jou. Maak even een belafspraak. Ze bellen jou dan terug op een voor jou gewenst moment en ze helpen je dan telefonisch verder. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • December 12, 2024

Hallo ​@Harlekingirl ,

Waarschijnlijk staat die eerste ontvanger nog steeds op jouw naam en zijn ze die vergeten van jouw abonnement los te koppelen.  De klantenservice kan dat fixen voor jou. Maak even een belafspraak. Ze bellen jou dan terug op een voor jou gewenst moment en ze helpen je dan telefonisch verder.