Skip to main content
Beantwoord

Waarom krijg ik een tariefsverhoging?

• March 11, 2025
  • 6 reacties
  • 66 keer bekeken

Ik kreeg een email dat de prijs voor mijn vaste telefoonnummer van 2 naar 3 euro gaat  en mijn extra tvkastje ook 1 euro wordt verhoogd van 5 naar 6 euro vanaf 20 april. In uw algemene voorwaarden staat dat prijsaanpassing per 1 juli plaats kan vinden en de cbs consumptie index volgt, dat was over 2024 3,3%. Graag uitleg waarom u uw eigen voorwaarden niet volgt.

Beste antwoord door Joep1965

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 11, 2025

Hallo ​@Mark vdH ,

Dit zijn extra verhogingen. Die verhoging met 3,3% per 1 juli 2025 gaat ook nog komen. Maar die gelden niet voor de aanvullende producten zoals Vast Bellen en extra ontvangers. Daar gelden vaste bedragen voor die niet jaarlijks per 1 juli worden verhoogd. Maar dus wel incidenteel zoals nu. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 11, 2025

Waar staat in de algemene voorwaarden dat u de prijs in de contractperiode naast de consumentenonderzoek mag verhogen? Ik kan dat nergens vinden.

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • Antwoord
  • March 11, 2025

Dutchie61
Slimmerik
  • March 11, 2025

@Mark vdH CheapConnect €8,95 per jaar voor een telefoon nummer, na 3 maanden zit je op winst

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 11, 2025

Dank voor dit nuttige antwoord. 

@Mark vdH CheapConnect €8,95 per jaar voor een telefoon nummer, na 3 maanden zit je op winst

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 11, 2025

Precies wat ik wilde weten. Top