Skip to main content
Vraag

Waarom krijg ik geen nieuwe voordelen bij het verlengen van mijn abonnement?

• April 4, 2026
  • 2 reacties
  • 26 keer bekeken

Hoe is het mogelijk dat ik na 8 jaar als klant geen nieuwe voordelen krijg bij het verlengen van mijn abonnement? Ik heb de aanbiedingen van Odido en Vodafone bekeken en daar heb ik veel betere voorstellen gekregen. Is dit hoe jullie voor trouwe klanten zorgen? Ik heb ook via Messenger contact opgenomen en daar kreeg ik te horen dat er geen kortingen zijn. Toen ik aangaf dat ik zou vertrekken, kreeg ik als antwoord: “misschien tot ziens in de toekomst”. Een verschrikkelijke manier om een trouwe klant te behandelen. Erg teleurstellend.

2 reacties

emielstroeve
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+7

ik doe dit ook regelmatig bij de appie. Al 10 jaar klant en ik moet nog steeds net zoveel betalen voor een pak melk als iemand die net komt kijken! hoe kan dit!? Trouwe klanten bij de appie zou standaard korting moeten krijgen!

Nu weer serieus, waarom denk je dat trouwe klanten korting moeten krijgen? als je echt korting wilt, zul je moeten overstappen. KPN (en elke andere providers) ziet/zien trouwe klanten als melkkoe. Dus gewoon overstappen! als we dat een beetje massaal doen, is het zo afgelopen met die nieuwe klanten korting en hopelijk krijgen we dan allemaal gewoon een lage prijs ipv steeds maar weer moeten overstappen.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 4, 2026

Hallo ​@Lukaszzz ,

Ik ga er vanuit dat je het over een mobiel abonnement hebt. Bij de mobiel abonnementen betaal je bij een verlenging precies hetzelfde als nieuwe klanten. Daar zijn geen uitzonderingen op mogelijk. Het kan zijn dat het nieuwe abonnement toch iets goedkoper is dan het oude abonnement omdat er op jouw huidige abonnement prijsindexaties zijn geweest. 

Mocht je toch gaan overstappen en je hebt nog wel een thuisabonnement bij KPN? Realiseer je dan wel dat je dan het Combivoordeel kwijtraakt. Dat betekent dat je dat jouw thuisabonnement ook “uitgekleed” wordt.