Skip to main content
Vraag

Waarom krijgen nieuwe klanten apparatuur zoals bijvoorbeeld een iPad?

• January 20, 2025
  • 4 reacties
  • 85 keer bekeken

Recent zag ik weer een aanbieding voor nieuwe abonnementen. 

Het verbaasd met elke keer weer wat voor aanbiedingen er zijn voor nieuwe abonnees! Voor abonnees die reeds vele jaren bij KPN zijn is er echter niets mogelijk! 

Nieuwe abonnees worden voorzien van de nieuwste apparatuur met de nieuwste functies en met een Ipad als cadeau maar tegen de “oude” abonnees zegt men dat apparatuur alleen dan vervangen wordt wanneer deze defect is of dat vervanging alleen plaats kan vinden tegen betaling.

Ik ben redelijk tevreden over de dienstverlening van KPN maar bovengenoemd “verschijnsel” maakt mij ontevreden en ik kan me voorstellen dat dit ook een reden is voor de overstap van abonnees naar een concurrent.

Gaarne uw reactie!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • January 20, 2025

Beste ​@Robert J Sax Bruikleenapparatuur van KPN zoals modems en tv-decoders worden alleen vervangen als deze defect zijn en/of  niet meer aan de huidige standaarden van KPN voldoen.

Je kunt dus ook niet tegen betaling nieuwere apparatuur krijgen.

Als je contractvrij bent kun je je contract met 1 of 2 jaar verlengen en kun je een korting krijgen, zie onderstaande link:

https://inloggen.kpn.com/?response_type=code&redirect_uri=https%3A%2F%2Fwww.kpn.com%2Fshop%2Fverlengen%2Finternet&client_id=ShopBff-OpenIdConnect&state=743tb91t11dJHf2B2t4k

Succes

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 20, 2025

Dank voor uw snelle reactie maar … u draait om de zaak heen !

Ouwe trouwe abonnees willen ook graag gebruik maken van de nieuwe en vaak snellere technische oplossingen die nieuwe apparatuur biedt. De huidige apparatuur die u mij in bruikleen verstrekt hebt is volgens mij al minstens 10 jaar oud en zal mogelijk ook meer elektriciteit verbruiken dan de nieuwe. Is duurzaamheid geen overweging uwerzijds?

Ouwe trouwe abonnees komen ook graag in aanmerking voor een Ipad . De korting die ik kan krijgen bedraagt overigens nog geen Euro per maand. 

Gaarne uw reactie!

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 20, 2025

Hallo ​@Robert J Sax ,

Om te beginnen: Een IPad ga je niet van KPN ontvangen. Dat soort welkom-cadeaus zijn alleen voor nieuwe klanten. 

Maar: 

Je kunt op twee manieren verlengen. Hieronder geef ik je de link om per direct (mits contractvrij) jouw abonnement goedkoper te maken door over te stappen op KPN TV+. Ook jij gaat dan de huidige lagere prijs betalen voor jouw internet-abonnement. En niet onbelangrijk: Je ontvangt dan de nieuwste TV-ontvanger van KPN in bruikleen. Je verlengt wel meteen jouw contract met één jaar. 

Dat verlengen kan (mits contractvrij) ook via internet:

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+:

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi en welkom ​@Robert J Sax.

Ik zie dat je al goede suggesties gekregen hebt hier. Ik doe nog even een aanvulling als moderator.

Dit is een vraag die wel vaker voorbij komt, ook hier in onze community. Je kunt daarom verschillende mooie antwoorden vinden, zoals deze van Noordzee. Elke klant kan gebruik maken van een leuke actie als ze een nieuw abonnement bestellen, het zogenaamde welkomstcadeau. Het kan bijvoorbeeld zijn dat je toen jouw abonnement startte je gebruik hebt gemaakt van een korting, of een welkomstcadeau. We doen ons best om daarna ook onze vaste klanten blij te maken, bijvoorbeeld met onze Combivoordelen, als je meerdere KPN abonnementen hebt. 

Daarnaast hebben we KPN Voor Jou: Daar vind je elke maand leuke extra's, omdat we blij zijn met al onze klanten.