Skip to main content
Beantwoord

Waarom krijgen nieuwe klanten geen inflatiecorrectie?

• September 4, 2025
  • 5 reacties
  • 125 keer bekeken

Ik kreeg mails

we zij blij met je als vast klant daarom krijg je gratis 200MB ipv 100 MB.

we hebben een infatiecorrectie toe gepast dus bedrag wordt 43,90

elke nieuwe klant betaald 42,50 ( geen inflatie voor hun ? )

telefonisch info zegt mail maar naar klantenservice@kpn.nl maar dat blijkt niet te bestaan.

weer telefonisch antwoord was  “niemand bij KPN kan dit uitleggen”

sigaar uit eigen doos noemen we dat.

NB kan nog steeds geen 2e afstandbediening gebruiken bij KPN +

gelukkig loopt binnenkort bij contract af

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Ontevreden Hennie, welkom op onze community inflatiecorrectie is helaas iets waar we mee te maken hebben. Ook de nieuwe abonnementen zullen daar vroeg of laat tegenaan lopen. De nieuwe snelheid is opzich wel mooi toch?
Als je een tweede AB op je TV+ ontvanger wilt zou je een comfort afstandsbediening kunnen nemen, ik weet niet of dat iets is wat je zoekt?

@bnh ​@Marlon92 ​@PeterG Ik heb jullie feedback over de performance van de community doorgegeven bij de leverancier en jullie reacties verwijderd voor de leesbaarheid. Willen jullie n beetje op je taalgebruik letten? 😉

5 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • September 4, 2025

Ha ​@Ontevreden Hennie wat is dat nou om jezelf ontevredenHennie te noemen?? Loop je een beetje te mokken 😉? Je lijkt me helemaal geen onaardig type! Kpn heeft dat in hun wijsheid besloten en waarschijnlijk is er geen specifieke rede voor. Dus het is zo als het is. Dat voordeeltje heb jij ook ooit gehad! En die tweede afstandbediening....tsja daar zal niet of nauwelijks vraag naar zijn. Misschien komt het nog. En ....er is concurrentie dus je kan overstappen maar let op het gras lijkt vaak groener bij de buren .. Ik wens je een fantastische avond!!

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • September 4, 2025

Over onverkochte abonnementen wordt nooit inflatiecorrectie toegepast. En ook niet als het abonnement korter dan 3 maanden loopt. Dus genomen na 1 juli.

Dus nieuwe klanten die 1 of 2 jaar hebben betalen wel degelijk inflatiecorrectie. Tenzij hun abonnement jonger dan 3 maanden is voor oktober. 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 9, 2025

Hoi ​@Ontevreden Hennie, welkom op onze community inflatiecorrectie is helaas iets waar we mee te maken hebben. Ook de nieuwe abonnementen zullen daar vroeg of laat tegenaan lopen. De nieuwe snelheid is opzich wel mooi toch?
Als je een tweede AB op je TV+ ontvanger wilt zou je een comfort afstandsbediening kunnen nemen, ik weet niet of dat iets is wat je zoekt?

@bnh ​@Marlon92 ​@PeterG Ik heb jullie feedback over de performance van de community doorgegeven bij de leverancier en jullie reacties verwijderd voor de leesbaarheid. Willen jullie n beetje op je taalgebruik letten? 😉

is deze comfort+ afstandbediening te gebruiken samen met de eerder geleverde ( blue tooth ) afstandsbediening of valt deze dan uit ?

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • September 9, 2025

Je kunt één wit/zwarte afstandsbediening gebruiken. En samen met één Comfort+ afstandsbediening.