Skip to main content
Beantwoord

Waarom verloot Seaters geen Eredivisie wedstrijden meer?

• August 25, 2025
  • 8 reacties
  • 346 keer bekeken

Goedenavond,

Is er een reden dat seaters geen eredivisie meer verloot? 

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@Goof p en welkom bij de KPN Community. Goede vraag!

KPN is geen sponsor meer van de Eredivisie. De Vriendenloterij heeft dat overgenomen dus ik neem aan dat dit de reden is waarom er via Seaters geen kaarten voor Eredivisie meer verloot.
Wel zijn wij nog verbonden aan de KNVB en verloten daar nog wel kaarten voor! Het Nederlands elftal en vrouwenvoetbal bijvoorbeeld. 🙂

8 reacties

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 27, 2025

Hi ​@Goof p en welkom bij de KPN Community. Goede vraag!

KPN is geen sponsor meer van de Eredivisie. De Vriendenloterij heeft dat overgenomen dus ik neem aan dat dit de reden is waarom er via Seaters geen kaarten voor Eredivisie meer verloot.
Wel zijn wij nog verbonden aan de KNVB en verloten daar nog wel kaarten voor! Het Nederlands elftal en vrouwenvoetbal bijvoorbeeld. 🙂

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 27, 2025

Had KPN dat niet willen blijven, ​@Sanne van KPN ?

Het hoorde er zo bij op de groene velden. ⚽

Het duurde trouwens 3 speelronden voor ik het doorhad. Veel minder kpn reclame langs het veld. En op de virtuele bij de goals nog geen kpn reclame gezien. 

Er is ook geen man of the match meer. Dat heeft vriendenloterij jammer genoeg niet meegenomen. Kortom, ik voel me wel minder verbonden nu 😉.

En "vriendenloterij" zegt of doet me ook niks!

Forum|alt.badge.img+16
  • August 27, 2025

Wel zonde, want dat maakt het hele seaters een beetje overbodig. Een paar jaar geleden kon je op seaters ook producten winnen (heb ooit is een superwifi 1 gewonnen). Echter kon je niet missen dat kpn geen sponsor meer van de eredivisie is. Er wordt per weekend ruim 500x '’Vriendenloterij'’ benoemd. 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

We zijn door de jaren heen meerdere keren sponsor geweest (als ik nu.nl mag geloven) dus wie weet hoe de vlag er over 20 jaar weer bijhangt. 😄 Inderdaad wel mooi passend qua kleuren ​@PeterG, scherp! 

We steunen en sponsoren een hoop, dus ik neem aan dat het geld nu bij één van onze andere activiteiten ingezet wordt. 
We hebben wel nog goal alerts en snelle samenvatting na de wedstrijd! Meer info op: Nederlands voetbal bij KPN | KPN

Qua Seaters hangt het er vanaf wat je trekt. Er waren kaarten voor Sail beschikbaar laatst en er komen ook vaak zaken langs als museumuitjes. Als ik nu zo kijk staat er wel een hoop tussen:

En nog meer, maar dan wordt het plaatje te groot. 😉

• Nieuwkomer
  • August 31, 2025

Dit is heel jammer! Het was voor mij een reden om een abonnement bij KPN af te sluiten. Het aanbod van Seaters vind ik nu echt veel te mager.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 31, 2025

Ja ik vind ook erg zonde als Seaters bijna niets meer heeft. Voetbal wedstrijden zijn toch super tof. Ziggo heeft dat nog wel.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 31, 2025

Alleen voor thuiswedstrijden met Ajax ​@Goof p .

https://www.priority.nl/categorie/sport

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • September 1, 2025

Dit is heel jammer! Het was voor mij een reden om een abonnement bij KPN af te sluiten. Het aanbod van Seaters vind ik nu echt veel te mager.

Ik heb het jarenlang steevast geprobeerd met wedstrijden van mijn favoriete club, maar nooit iets gekregen. Wel een keertje FC Emmen, maar dat was gewoon voor een keertje leuk. 

Wat verder in het verleden was KPN sponsor van de KNSB. Dat was pas leuk, diverse keren kaartjes voor Thialf gewonnen.