Skip to main content
Beantwoord

Wanneer is mijn KPN omgeving klaar?

• April 14, 2025
  • 2 reacties
  • 113 keer bekeken

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11

Het is inmiddels al enige tijd geleden dat een half afgemaakte Mijn KPN website is gelanceerd. Wanneer zullen alle functies weer naar behoren werken, zoals men mag verwachten van een groot bedrijf als KPN ? Zonder dat gebruikers gedwongen worden om de app te gebruiken ? Ik denk dat de geforceerde app-promotie nu wel een keer tot een einde mag komen…

Beste antwoord door Shyrin van KPN

Excuses dat jij zolang op een reactie hebt moeten wachten, ​@bnh! Nu precies een maand later kan ik je eindelijk een terugkoppeling geven. Lees jij ook mee, ​@RBxx  want jij vraagt ook zo nu en dan om een update? 

Voor nu blijft de situatie zoals die is.
Achter de schermen wordt onder andere nog actief besproken welke functies wel of niet (terug)komen op de website. We zitten weer aan de tekentafel om het plaatje helemaal af te krijgen. 

De nadruk op de app is vanuit ons niet bedoeld als verplichting, maar sluit aan bij het gebruiksgemak dat veel klanten daar ervaren. De app biedt op dit moment de meest complete en snelle gebruikerservaring.
We begrijpen goed dat niet iedereen dezelfde voorkeur heeft en nemen jouw feedback dan ook serieus: ik heb dat doorgegeven aan de ontwikkelaars van de MijnKPN app. We willen namelijk dat onze digitale kanalen uiteindelijk goed aansluiten bij de wensen van álle klanten: of je nu de app gebruikt of liever via de browser werkt.

Tot zover, als ik tzt een update heb, deel ik dat uiteraard met alle liefde!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • Antwoord
  • May 14, 2025

Excuses dat jij zolang op een reactie hebt moeten wachten, ​@bnh! Nu precies een maand later kan ik je eindelijk een terugkoppeling geven. Lees jij ook mee, ​@RBxx  want jij vraagt ook zo nu en dan om een update? 

Voor nu blijft de situatie zoals die is.
Achter de schermen wordt onder andere nog actief besproken welke functies wel of niet (terug)komen op de website. We zitten weer aan de tekentafel om het plaatje helemaal af te krijgen. 

De nadruk op de app is vanuit ons niet bedoeld als verplichting, maar sluit aan bij het gebruiksgemak dat veel klanten daar ervaren. De app biedt op dit moment de meest complete en snelle gebruikerservaring.
We begrijpen goed dat niet iedereen dezelfde voorkeur heeft en nemen jouw feedback dan ook serieus: ik heb dat doorgegeven aan de ontwikkelaars van de MijnKPN app. We willen namelijk dat onze digitale kanalen uiteindelijk goed aansluiten bij de wensen van álle klanten: of je nu de app gebruikt of liever via de browser werkt.

Tot zover, als ik tzt een update heb, deel ik dat uiteraard met alle liefde!

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • May 14, 2025

Bedankt voor de info ​@Shyrin van KPN .
Ik kwam ongeveer een maand geleden met dezelfde vraag in het centrale topic 😊

Ik gebruik meestal de app, dus het raakt mij niet direct. Alleen de facturen download ik op de PC.
Maar de ‘toezegging’ in de vernieuwde MijnKPN website staat er nog steeds 😉