Skip to main content

Wanneer is Samsung Smartwatch weer op voorraad?

• May 10, 2026
  • 3 reacties
  • 12 keer bekeken

Hallo weet iemand waarom niemand mij van kpn kan vertellen wanneer me horloge wel op voorraad is? Ik krijg wel al een week lang smsjes en email dat me bestelling niet op voorraad is wat ik al begreep.

3 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Zakmeskevin 

Welkom op de community van KPN.

Om je goed te kunnen helpen, is het handig om te weten om welke smartwatch het nu gaat.
Welke Samsung Smartwatch heb je nu besteld?
Welk model en welke kleur?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 11, 2026

Hoi michel,

Het gaat om de samsung watch ultra titanium blue 2025 model. Ik vind niks meer terug op de site van kpn.

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Zakmeskevin 

Hartelijk dank voor je antwoord terug.

Het ziet ernaar uit, dat de Samsung Watch Ultra (kleur Blue) uit het assortiment is gehaald.
Het model staat namelijk niet meer op de website van KPN.

Alleen de modellen Samsung Watch 8 en watch 8 classic zijn momenteel te bestellen bij KPN.

Ik raad je daarom aan om te bellen met de klantenservice van KPN, via 0800-0402 (of 1200 vanaf een KPN mobiele aansluiting), voor navraag over jouw bestelling.

Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
Ik wil een medewerker spreken, en na de tweede vraag mobiel.

Aangezien jij hem nog wel kon bestellen, is het logisch dat jij hem nog wel gaat ontvangen, alleen is het onbekend wanneer dat gaat gebeuren.

Alleen de medewerker van de klantenservice kan in het systeem kijken wat de huidige status van jouw bestelling is, en wat daarmee gaat gebeuren of wanneer je hem gaat ontvangen.

Â