Skip to main content
Beantwoord

Wanneer kan ik de playstation als welkomscadeau verwachten?

• May 3, 2025
  • 2 reacties
  • 43 keer bekeken

In totaal al 5 keer gebeld met iemand van kpn voor de PlayStation. Ik krijg maar geen mail en ze zouden hem steeds opnieuw sturen. Komt geen duidelijke oplossing en word steeds doorgestuurd. Inmiddels 3 week! verder en nog steeds niks ontvangen. 

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@Paul2312, welkom op de KPN Community. 

Normaal gesproken ontvang je de vouchercode waarmee jij de gameconsole kunt aanvragen, nadat de 14 dagen zichttermijn zijn afgelopen. Deze 14 dagen gaan in vanaf het moment dat het abonnement is aangesloten en de facturatie ook gestart is.

Mocht de zichttermijn inmiddels voorbij zijn, kun je contact opnemen met onze logistieke partner. Zij zijn op werkdagen van 9.00 tot 19.00 uur bereikbaar op 088 6237 006

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • May 3, 2025

Naar welk nummer bel je? 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Paul2312, welkom op de KPN Community. 

Normaal gesproken ontvang je de vouchercode waarmee jij de gameconsole kunt aanvragen, nadat de 14 dagen zichttermijn zijn afgelopen. Deze 14 dagen gaan in vanaf het moment dat het abonnement is aangesloten en de facturatie ook gestart is.

Mocht de zichttermijn inmiddels voorbij zijn, kun je contact opnemen met onze logistieke partner. Zij zijn op werkdagen van 9.00 tot 19.00 uur bereikbaar op 088 6237 006