Skip to main content
Beantwoord

Wanneer kan ik de PS5 van de weekenddeal verwachten?

• June 23, 2025
  • 5 reacties
  • 203 keer bekeken

Ik heb op 8 juni bevestiging ontvangen van mijn internet en Tv bestelling. Met Weekend deal, Playstation 5.

Nu is de aansluiting per 25-06.

Naar mijn weten, is het gebruikelijk dat de 14 dagen bedenktijd start vanaf het moment van bestellen. En zou ik dus deze dagen mijn PS5 Track en trace moeten gaan ontvangen. Echter, nu lees ik wat informatie online over dat de 14 dagen pas vanaf de 25e in gaat?? Of wanneer mag ik nu mijn Playstation gaan ontvangen??

Beste antwoord door Maja van KPN

Hi ​@Tboerboom

De bedenktijd start op het moment dat jouw product of dienst geleverd wordt, in dit geval is dat dus de eerste dag waarop jouw internetverbinding via KPN actief wordt. Vanaf dat moment heb je nog 14 dagen de tijd om te bedenken of je nieuwe abonnement wel echt bij je past, en als dat niet het geval is kan je de bestelling nog annuleren. Na die 14 dagen, wordt je bestelling definitief en zal je de track&trace gaan ontvangen 😊
Lees het allemaal nog even rustig na in het volgende artikel:

5 reacties

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 24, 2025

Hi ​@Tboerboom

De bedenktijd start op het moment dat jouw product of dienst geleverd wordt, in dit geval is dat dus de eerste dag waarop jouw internetverbinding via KPN actief wordt. Vanaf dat moment heb je nog 14 dagen de tijd om te bedenken of je nieuwe abonnement wel echt bij je past, en als dat niet het geval is kan je de bestelling nog annuleren. Na die 14 dagen, wordt je bestelling definitief en zal je de track&trace gaan ontvangen 😊
Lees het allemaal nog even rustig na in het volgende artikel:

• Auteur
  • Topper
  • June 25, 2025

Ik begin de 14 dagen bedenk tijd op dag 1 al te snappen...😅😅😅

Goed, vanmiddag.. Niemand thuis, eufy

camera ligt er ineens uit. Tv.. ook geen internet. Gisterenavond al bewust extra netwerk ingesteld op het modem. Waarom, vaste 2.4ghz nodig voor een goede verbinding en sommige apparten in huis dat vereiste. 

Thuis gekomen, uitzoeken waarom zowel de tv als eufy ineens in de middag geen verbinding meer hadden. Op het modem gekeken, 2.4ghz wifi staat aan, maar status staat op Down.

Uhhhh owkey.. Bijzonder. nog nooit zoiets gehad.

Netwerk uit, en weer aan gezet. Oke... doet het weer.. hmm bijzonder.

Savonds, laten we een spelletje fortnite spelen. Cloud gaming op een splinternieuwe samsung tv. Ping error. Niet te doen! Als je wilt draaien, dan gaat het beeld na een seconde of 5 a 10 pas iets doen. Zo traag is die!... Speedtest op hoofd netwerk (5ghz), lage ping, data overeenkomend met abbonement. Zou gewoon goed moeten zijn. (UPDATE, speedtest op hetzelfde netwerk als de tv, valt mb's lager uit dan van het abonnement!)

Modem is een kpn box 12.. QOS niet mogelijk.. modem staat op 2 meter afstand van de tv... ja, via wifi.

kabel is helaas geen optie. En heb ik voorheen gelukkig ook nooit nodig gehad. Uiteraard zoek ik daarin wel dezelfde ervaring 😀

Graag advies, dit is namelijk geen hele beste start haha... 😅  

Aanvulling, 

Bovenstaande is de speedtest van de extra wifi. Ook de tv had namelijk bij 2.4ghz verbinding geen problemen met tv kijken. Wanneer ik gebruik maakte van de *hoofd* wifi welke 2.4ghz en 5ghz in duo uit zend. Dan stopte het tv signaal er steeds meer. En deed de kpn-itv het dus niet op de tv.

Dit was weg bij extra wifi signaal op 2.4ghz. En de tv daar dan maar op te zetten.

Ik gebruik 5ghz voor mijn computer en mobiel. Daar wil ik ook nog steeds gebruik van maken.  

Hoop zo alvast een aantal vragen te beantwoorden 😉

Al zullen er vast vragen over blijven. Ik hoop dat we dit snel op kunnen lossen.

• Auteur
  • Topper
  • June 26, 2025

Wat ik ook merk, wanneer ik op het modem kijk bij de geavanceerde instellingen. Alleen al scrollen op de pagina gaat haperend, moeizaam.. Schiet terug naar boven. Terwijl het op andere momenten wel redelijk vloeiend dan weer gaat.. 

En dit is de melding die ik na een aantal minuten tv kijken soms krijg… Nu was dit naar wat ik merkte voornamelijk op de hoofd wifi (DUO wifi)

Opende ik de netwerkstatus op de tv. Dan stond er wel dat die verbonden was.

• Auteur
  • Topper
  • June 26, 2025

Topic verplaatst omdat deze uiteraard niet onder Facturen en dergelijke valt.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • June 26, 2025

Oei, wat jammer dat het niet helemaal goed lijkt te gaan met je verbinding ​@Tboerboom 😬 Heel goed dat je hier een nieuw topic voor aan hebt gemaakt, aangezien het inderdaad een heel ander probleem betreft!