Skip to main content
Beantwoord

Wanneer kan ik mijn welkomscadeau verwachten?

• April 24, 2025
  • 3 reacties
  • 49 keer bekeken

OmeMarkie
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

De kids zitten te popelen, wachtend op de Playstation 5. 😛
Mag ik vragen vanaf wanneer de 14 dagen voorbij zijn zodat we het welkomscadeau kunnen bestellen? Het abonnement ging in op 3 april, de aansluiting werkt vanaf 10 april, de eerste factuur ontving ik op 11 april en het bedrag is afgeschreven op 16 april. 3 april plus 14 dagen is toch 17 april?
Namens onze ongeduldige kids bedankt voor uw reactie. 😀

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@OmeMarkie, kan mij goed voorstellen dat je graag wil weten wanneer de gameconsole gebruikt kan gaan worden.

De datum die gebruikt wordt is de de datum waarop het abonnement daadwerkelijk werkt. Dat is in jouw geval 10 april geweest. Vanaf 10 april zijn vervolgens de 14 dagen gaan lopen. Zodra deze 14 dagen zijn afgelopen, wordt onze logistieke partner aangestuurd. Zij sturen vervolgens binnen enkele dagen de vouchercode naar het door jouw opgegeven e-mailadres van jouw KPN bestelling.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 28, 2025

Hallo ​@OmeMarkie, kan mij goed voorstellen dat je graag wil weten wanneer de gameconsole gebruikt kan gaan worden.

De datum die gebruikt wordt is de de datum waarop het abonnement daadwerkelijk werkt. Dat is in jouw geval 10 april geweest. Vanaf 10 april zijn vervolgens de 14 dagen gaan lopen. Zodra deze 14 dagen zijn afgelopen, wordt onze logistieke partner aangestuurd. Zij sturen vervolgens binnen enkele dagen de vouchercode naar het door jouw opgegeven e-mailadres van jouw KPN bestelling.

OmeMarkie
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • April 30, 2025

Klopt Jeroen, heb de Playstation 5 inmiddels besteld. 😃
Wel dan weer vreemd dat het na bestelling nog 2 weken duurt voordat deze wordt verstuurd. Dat kan toch binnen 48 uur tegenwoordig, of komt het uit een depot in Oost-Europa?

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Het is soms zo dat het depot waar de voorraden liggen deze eerst zelf dient te bestellen i.v.m. voorraadbeheer.