Skip to main content
Beantwoord

Wanneer krijg ik de code om PlayStation 5 te claimen?

• September 12, 2026
  • 3 reacties
  • 94 keer bekeken

Hi,

Ik ben op 4 september overgestapt naar kpn. Na hoelang krijg ik de code om de ps5 te claimen? Ik heb ook nog niets ontvangen over de betaling van 60 euro..?

ik wil hem niet mislopen. Alles gaat hier op 4 oktober de lucht in.

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Bellabella010 ,

Begrijp ik goed dat jouw abonnement start op 4 oktober 2026? Dan zul je geduld moeten hebben tot ongeveer 23 oktober 2026. 

Als jouw abonnement gestart is per 4 september 2026?, dan is het wachten tot ongeveer 23 september 2026.

De procedure:

Ik heb gekozen voor een cadeau bij mijn KPN Thuis abonnement. Wanneer ontvang ik deze?

Om je welkomstcadeau te ontvangen zijn een paar dingen belangrijk. Je abonnement moet actief zijn. Daarom ontvang je eerst de eerste factuur. Daarna gaan de veertien dagen bedenktijd in. Zo gauw die voorbij zijn, versturen we binnen uiterlijk drie werkdagen je cadeau. 

Daarna wordt het welkomstcadeau verzonden door onze partner. Je ontvangt een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Let op: we sturen 't naar het adres waar je je abonnement op hebt aangevraagd. Dit kan je niet aanpassen.

Bron:

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • September 13, 2026

Hallo ​@Bellabella010 ,

Begrijp ik goed dat jouw abonnement start op 4 oktober 2026? Dan zul je geduld moeten hebben tot ongeveer 23 oktober 2026. 

Als jouw abonnement gestart is per 4 september 2026?, dan is het wachten tot ongeveer 23 september 2026.

De procedure:

Ik heb gekozen voor een cadeau bij mijn KPN Thuis abonnement. Wanneer ontvang ik deze?

Om je welkomstcadeau te ontvangen zijn een paar dingen belangrijk. Je abonnement moet actief zijn. Daarom ontvang je eerst de eerste factuur. Daarna gaan de veertien dagen bedenktijd in. Zo gauw die voorbij zijn, versturen we binnen uiterlijk drie werkdagen je cadeau. 

Daarna wordt het welkomstcadeau verzonden door onze partner. Je ontvangt een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Let op: we sturen 't naar het adres waar je je abonnement op hebt aangevraagd. Dit kan je niet aanpassen.

Bron:

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • September 15, 2026

Welkom op de community ​@Bellabella010, goed dat je ons gevonden hebt om je vraag te stellen!

Ik zie dat Noordzee je al voorzien heeft van de juiste informatie, en hoop dat het nu duidelijk is wanneer je de code kan verwachten. Mocht je nog andere of aanvullende vragen hebben, stel ze dan gerust 😊

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • September 18, 2026

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!