Skip to main content
Beantwoord

Wanneer krijg ik de Coolblue bon?

• November 29, 2024
  • 4 reacties
  • 93 keer bekeken

Ik ben al 3 dagen aan het bellen wanneer ik de cool blue bon ontvang. 
Iedere dag zeggen ze dat ik die elk moment kan ontvangen. KPN zegt dat ik 14 dagen bedenktijd heb voor het nieuwe af te sluiten abonnement. Die zijn zojuist een paar dagen terug verstreken. Ik heb gebeld met het nummer wat hier al vaker staat vermeld. Hier kreeg ik te horen dat het niet 14 dagen is maar 14 werkdagen. Onjuiste info die kpn dus op hun site heeft staan. Inmiddels is het vandaag black friday en het product waar ik op heb gewacht al een paar maanden is nu mooi afgeprijsd. Had gehoopt dat de bon van cool blue inmiddels in mijn bezit zou zijn. Helaas dus. Jammer deze tegenstrijdige info dus. 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Cool blue ,

Er worden hier twee zaken door elkaar heen gehaald. Je hebt inderdaad precies twee weken (veertien dagen) bedenktijd op jouw aankoop, lees nieuw abonnement. KPN geeft pas na die veertien dagen een opdracht aan Sidekix een opdracht voor het versturen van het cadeau. Ook Sidekix heeft daar dan natuurlijk tijd voor nodig. Zo zal er vandaag (op zondag) niet veel verstuurd worden. Er is gesteld at het na die twee weken nog drie dagen duurt. In de praktijk duurt het tussen de twee en drie weken voordat het cadeau verstuurd wordt. En dat komt dan inderdaad ongeveer overeen met veertien werkdagen. Maar die veertien werkdagen staan nergens zo vastgesteld. 

Lees voor meer documentatie de kennisbank: 

Ik heb gekozen voor een cadeau bij mijn KPN Thuis abonnement. Wanneer ontvang ik deze?

Het welkomstcadeau wordt verzonden door onze partner zodra jouw verbinding geactiveerd is, je modem aangesloten is en de bedenktijd van veertien dagen voorbij is. Je ontvangt daarna een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Voor vragen over de levering van het welkomstcadeau kan je terecht bij onze partner. Zij zijn op werkdagen van 9.00 tot 19.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

bron:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

• Nieuwkomer
  • December 1, 2024

Ik kreeg ook te horen dat het 14 werkdagen was ipv 14 dagen. Maar dat is onjuiste informatie. Het is 14 dagen dus aan de telefoon geven ze de verkeerde info door. Ik wacht ook al een tijdje. Hopelijk komt er maandag wat binnen. Anders zal ik weer moeten bellen.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • December 1, 2024

Hallo ​@Cool blue ,

Er worden hier twee zaken door elkaar heen gehaald. Je hebt inderdaad precies twee weken (veertien dagen) bedenktijd op jouw aankoop, lees nieuw abonnement. KPN geeft pas na die veertien dagen een opdracht aan Sidekix een opdracht voor het versturen van het cadeau. Ook Sidekix heeft daar dan natuurlijk tijd voor nodig. Zo zal er vandaag (op zondag) niet veel verstuurd worden. Er is gesteld at het na die twee weken nog drie dagen duurt. In de praktijk duurt het tussen de twee en drie weken voordat het cadeau verstuurd wordt. En dat komt dan inderdaad ongeveer overeen met veertien werkdagen. Maar die veertien werkdagen staan nergens zo vastgesteld. 

Lees voor meer documentatie de kennisbank: 

Ik heb gekozen voor een cadeau bij mijn KPN Thuis abonnement. Wanneer ontvang ik deze?

Het welkomstcadeau wordt verzonden door onze partner zodra jouw verbinding geactiveerd is, je modem aangesloten is en de bedenktijd van veertien dagen voorbij is. Je ontvangt daarna een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Voor vragen over de levering van het welkomstcadeau kan je terecht bij onze partner. Zij zijn op werkdagen van 9.00 tot 19.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

bron:

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 1, 2024

@Noordzee heel begrijpelijk dat het zo werkt. Jammer dat ik deze info niet terug kan vinden op de site. Ben al langer lid bij KPN en heb alleen contract verlengd. Geen nieuwe producten die ik thuis eerst moest ontvangen. Ik heb afgelopen week 4 medewerkers gesproken. Zowel van KPN als van Sidekix. Ze zeggen allemaal wat anders. Dat maakt het verwarrend. Inmiddels is het product wat ik graag wilde hebben bij Cool blue uitverkocht. Jammer want heb er heel lang opgewacht dat het afgeprijsd zou worden op black friday. 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@Cool blue. Welkom op de community! Het is begrijpelijk dat je benieuwd bent naar de Coolblue-bon, zeker wanneer het product dat je wil aanschaffen net is afgeprijsd. Je geeft hierboven aan dat je langer dan 14 dagen geleden jouw abonnement hebt verlengt. Dat zou dus betekenen dat KPN al de opdracht heeft gegeven aan Sidekix om deze Coolblue-bon te versturen. Je ontvangt daarna een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.