Skip to main content
Vraag

Wanneer krijg ik de dingen van de Attentkalender?

• January 1, 2026
  • 18 reacties
  • 360 keer bekeken

Scubadiverboy1997
Slimmerik
Forum|alt.badge.img

Hey hey,

Ik heb met de Adventkalender me aangemeld bij Het kaartspel, het puzzelboek, en dat geurtjespakket. Er stond overal dat het eind december bezorgd zou worden. Ik heb enkel het puzzelboek gehad. Wanneer krijg ik die andere 2 dingen?

18 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 1, 2026

Hallo ​@Scubadiverboy1997 ,

Dat puzzelboekje heb ik inmiddels ook ontvangen. Maar bij de andere vakjes (ook bv de Briks-auto) lijkt het erop dat die melding niet juist getoond was. Als je Bv ergens geen adres hoefde op te geven, dan kun je er vanuit gaan dat je niet automatisch een winnaar bent geworden. Want dan hadden ze jouw adres nog niet. Zelf had ik ook meegedaan aan een aantal prijsvragen, maar ik acht de kans groot dat ik daar niets meer van hoor (en dus niet gewonnen heb). 

Scubadiverboy1997
Slimmerik
Forum|alt.badge.img

Maar ik heb bij die dingen wel een adres moeten invullen.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 1, 2026

Maar ik heb bij die dingen wel een adres moeten invullen.

Dan kan het zijn dat je bij die dingen nog eventjes geduld moet hebben. 

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • January 5, 2026

De aanmelding voor het kaartspel en het geurpakket zijn wel goed gegaan, ​@Scubadiverboy1997? Als in: je kreeg wel in beeld te zien dat je succesvol aangemeld was?

Het kaartspel was een van de eerste vakjes, dus daarvan zou ik verwachten dat hij al bezorgd zou zijn. Het geurpakket was een wat later vakje, daarvan kan het dan zijn dat het vanuit de feestdagen en het weer wat vertraagd is. 

Je had ook geen meldingen in de PostNL app over pakjes?

Scubadiverboy1997
Slimmerik
Forum|alt.badge.img

@Erik van KPN Hoi meneer Erik,

Ja, ik kreeg elke keer melding dat de aanmelding succesvol was en dat de bezorging eind december zou zijn.

Dus eeeh waar blijven m'n pakketjes?

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 6, 2026

@Scubadiverboy1997 

Ja, ik kreeg elke keer melding dat de aanmelding succesvol was en dat de bezorging eind december zou zijn.

Die melding kreeg ook ik zoals geschreven wel vaker te zien, ook bv bij de KPN-Briks-auto. 

Maar ik ga er vanuit dat al die meldingen verkeerd getoond werden. Als je vandaag nog steeds niet ontvangt, dan zie ik dat ook niet meer komen. 

KPN heeft voor volgend jaar nog wel wat te doen om dit soort meldingen te verbeteren. Maar dat neemt niet weg dat het idee heel leuk is en dat het al leuk is als je een keer een kadootje scoort.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • January 13, 2026

Als je nog steeds niets hebt ontvangen, ​@Scubadiverboy1997, vermoed ik dat je dan inderdaad toch buiten de boot bent gevallen. We hebben voor de zekerheid navraag uitstaan. Als daar een ander antwoord uitkomt laten we het weten.

Scubadiverboy1997
Slimmerik
Forum|alt.badge.img

@Erik van KPN vind ik eigenlijk niet eerlijk, ik had me er echt op verheugd.

Kan ik niks ter conpensatie krijgen, meneer? 

Verder zal ik het dan nooit meer vragen.

• Nieuwkomer
  • January 13, 2026

Ik zou ook het cadeaupakket van Sen & Zo eind December toegestuurd krijgen. Maar zoals iedereen hier heb ik die ook nog steeds niet ontvangen.. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 14, 2026

Hoi ​@Scubadiverboy1997 ,

Jij hebt duidelijk een bevestiging van een succesvolle aanmelding voor het Sen&Zo pakket. Dan ga jij uiteraard dit pakket ontvangen! 

De levering heeft helaas iets langer geduurd dan we hadden gehoopt. Inmiddels zijn alle pakketten overgedragen aan PostNL en worden deze deze week bij je bezorgd.

Bedankt voor je geduld en veel plezier met het Sen&Zo pakket!

bron: moderator Jeroen

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • January 14, 2026

Noordzee is me voor :) Vanuit de navraag is inderdaad gekomen dat de bevestiging inderdaad betekent dat je het pakket ook hoort te krijgen. En dat, na wat vertraging, de verzending nu ook daadwerkelijk gaande is. Dus die ga je alsnog netjes krijgen. Dit geldt dan ook voor jou ​@Mies666.

Wat betreft het kaartspel, die verzending is al wel voltooid, dus daar is dan waarschijnlijk wat mis gegaan. Die gaan we nasturen. 

Scubadiverboy1997
Slimmerik
Forum|alt.badge.img

@Erik van KPN dus beide krig ik nu nog?

Scubadiverboy1997
Slimmerik
Forum|alt.badge.img

Dat geurpakket van Sam en Zo heb ik inmiddels binnen

Maar dat kaartspel en die KPN bus nog steeds niet.

Wanneer komen die dan?

• Nieuwkomer
  • January 16, 2026

Pakketje net ontvangen! Ruikt heerlijk! Bedankt! ✌🏻

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • January 18, 2026

Pakketje net ontvangen! Ruikt heerlijk! Bedankt! ✌🏻

Goed om te horen!

Dat geurpakket van Sam en Zo heb ik inmiddels binnen

Maar dat kaartspel en die KPN bus nog steeds niet.

Wanneer komen die dan?

Fijn dat het geurpakket er nu is 👍🏻

Kaartspel wordt handmatig nagezonden, dus daar kan ik niet heel specifiek over zijn. Ik verwacht dat het in de loop van volgende week bij je aankomt. 

De bus heb ik even gemist dat je die ook niet hebt ontvangen. Ga ik navragen hoe dat zit!

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 18, 2026

De bus heb ik even gemist dat je die ook niet hebt ontvangen. Ga ik navragen hoe dat zit!

@Erik van KPN 

Zoals eerder geschreven in dit topic kregen heel veel mensen de melding te zien dat de bus eind december thuisbezorgd zou worden. Ik ook ….

Maar ik geloof nog steeds dat die melding foutief getoond werd. Misschien was er maar één bus te winnen of hooguit een paar?

Scubadiverboy1997
Slimmerik
Forum|alt.badge.img

@Erik van KPN zowel het kaartspel als de bus nog steeds niet ontvangen@

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • January 28, 2026

We hebben verdere navraag uitstaan, ​@Scubadiverboy1997. Kom er op terug zodra ik meer weet.