Skip to main content
Vraag

Wanneer krijg ik de Playstation code?

• October 9, 2026
  • 1 reactie
  • 24 keer bekeken

Goedemiddag beste mensen, jullie zullen vast denken daar heb je er weer een… maar ik kom er ondanks de andere forum vragen toch niet helemaal lekker uit dus hoop dat iemand mij zou kunnen helpen.

24-9 heb ik  mijn internet en tv aangesloten van KPN en 26-9 heb ik mijn eerste factuur gekregen en betaald. Wat is de datum voor mij wanneer ik een mail van de externe partner kan ontvangen met de code om de playstation te ontvangen? 
ik hoop Graag dat iemand mij kan helpen omdat ik er niet uit kom.

Met vriendelijke groet,

Dennis😀

1 reactie

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • October 9, 2026

Hallo ​@Dennis green ,

Je moet dan uitgaan van 26 september 2026 + twee weken en dan nog maximaal drie werkdagen: Je komt dan uit op uiterlijk woensdag 14 oktober 2026. 

bron:

Ik heb gekozen voor een cadeau bij mijn KPN Thuis abonnement. Wanneer ontvang ik deze?

Om je welkomstcadeau te ontvangen zijn een paar dingen belangrijk. Je abonnement moet actief zijn. Daarom ontvang je eerst de eerste factuur. Daarna gaan de veertien dagen bedenktijd in. Zo gauw die voorbij zijn, versturen we binnen uiterlijk drie werkdagen je cadeau. 

Daarna wordt het welkomstcadeau verzonden door onze partner. Je ontvangt een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Let op: we sturen 't naar het adres waar je je abonnement op hebt aangevraagd. Dit kan je niet aanpassen.