Skip to main content
Beantwoord

Wanneer krijg ik de voucher voor Samsung TV welkomstcadeau

• December 29, 2025
  • 7 reacties
  • 67 keer bekeken

Goedemiddag, 

Ik heb de welkomst cadeau aangevraagd bij mijn nieuwe internet abonnement, hierbij stond dat na 14 dagen van het actief is (dit was bij mij op 25 december). Ook was mijn 1ste factuur op deze datum gestuurd (en betaald), ik voldoe dus zodoende ook aan de 2 factoren die eerst moesten gebeuren voordat ik de code toegestuurd zou krijgen. 

Ik zou een voucher ontvangen voor een Samsung TV

Kunt u mij zeggen wanneer ik deze kan verwachten.

Met vriendelijke groet,

Flip Romijn

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@flip1947, welkom op de community en welkom bij KPN. De feestdagen zitten er inderdaad ook tussen, dus dat helpt daarbij ook niet in dit geval. Als je na die 14 dagen nog niets hebt gehoord kan je de stappen die we in de Kennisbank daarvoor noemen volgen:

Ik ga er vanuit dat het daarmee lukt, laat je het weten?

7 reacties

Flitsend
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • December 29, 2025

Vaak in de eerste week na je 14 dagen! Ik zou het nog heel even afwachten, de kerstdagen hebben er ook tussen gezeten immers. 

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 1, 2026

Hoi ​@flip1947, welkom op de community en welkom bij KPN. De feestdagen zitten er inderdaad ook tussen, dus dat helpt daarbij ook niet in dit geval. Als je na die 14 dagen nog niets hebt gehoord kan je de stappen die we in de Kennisbank daarvoor noemen volgen:

Ik ga er vanuit dat het daarmee lukt, laat je het weten?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 1, 2026

In de kennisbank kan ik niets vinden over de voucher en van wie ik deze zou moeten ontvangen, ik vind het allemaal erg onduidelijk. Met wie kan ik telefonisch of via mailcontact opnemen!

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 1, 2026

Hallo ​@flip1947 ,

Ik heb gekozen voor een cadeau bij mijn KPN Thuis abonnement. Wanneer ontvang ik deze?

Om je welkomstcadeau te ontvangen zijn een paar dingen belangrijk. Je abonnement moet actief zijn. Daarom ontvang je eerst de eerste factuur. Daarna gaan de veertien dagen bedenktijd in. Zo gauw die voorbij zijn, versturen we binnen uiterlijk drie werkdagen je cadeau. 

Daarna wordt het welkomstcadeau verzonden door onze partner. Je ontvangt een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Let op: we sturen 't naar het adres waar je je abonnement op hebt aangevraagd. Dit kan je niet aanpassen.

Mijn abonnement is al twee weken actief, maar ik heb nog geen Track & Trace ontvangen. Wat nu?

Neem contact op met ons. Je kunt hiervoor een belafspraak maken. Wij bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.

Heb je die track & trace al wel ontvangen? En duurt het jou daarna te lang? 
Dan kun je contact opnemen met onze partner Sidekix. Zij zijn op werkdagen van 9.00 tot 19.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

Hou wel rekening met wat extra tijd vanwege de feestdagen. In deze periode zijn veel mensen vrij en dan kan het allemaal net even wat langer duren. 

bron:

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 2, 2026

Goedemorgen,

Ik heb de voucher zojuist ontvangen

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 2, 2026

Mooi zo, probleem opgelost! 👍🏼

Jasper van KPN
Moderator

Goed om te lezen dat het gelukt is ​@flip1947. Veel plezier alvast met je tv! Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.