Skip to main content

Goedenavond, 

Een paar weken geleden heb ik bij jullie een internetabonnement afgesloten en daarbij zat een welkomscadeau. Bij het aansluiten en na de 14 dagen bedenktijd, zou het cadeau worden opgestuurd. Ik heb deze echter nog niet ontvangen. En ook nog geen bericht dat hij is opgestuurd. 

Kan ik hierover geïnformeerd worden? 

Alvast bedankt.

Groetjes, 

Jochem 

Hallo ​@Jochem324 ,

Het duurt twee weken en dan nog eens maximaal drie werkdagen. Let op: 5 mei telt dan niet mee. 

bron: 

Ik heb gekozen voor een cadeau bij mijn KPN Thuis abonnement. Wanneer ontvang ik deze?

Om je welkomstcadeau te ontvangen zijn een paar dingen belangrijk. Je abonnement moet actief zijn. Daarom ontvang je eerst de eerste factuur. Daarna gaan de veertien dagen bedenktijd in. Zo gauw die voorbij zijn, versturen we binnen uiterlijk drie werkdagen je cadeau. 

Daarna wordt het welkomstcadeau verzonden door onze partner. Je ontvangt een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Let op: we sturen 't naar het adres waar je je abonnement op hebt aangevraagd. Dit kan je niet aanpassen.

Mijn abonnement is al twee weken actief, maar ik heb nog geen Track & Trace ontvangen. Wat nu?

Neem contact op met ons. Je kunt hiervoor een belafspraak maken. Wij bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.

Hoi ​@Jochem324. Welkom bij KPN en op de community! Ik zie dat ​@Noordzee al een antwoord heeft gegeven op jouw vraag, waarvoor dank! Zijn alle vragen hiermee beantwoord of heb je nog contact opgenomen met onze klantenservice?

Reageer