Skip to main content
Beantwoord

Wanneer krijg ik mijn geld terug en wanneer wordt mijn mobiel abonnement terug gezet?

• April 3, 2026
  • 2 reacties
  • 28 keer bekeken

Wanneer wordt die 60€ die ik te veel heb betaalt teruggestort en wanneer wordt mijn mobiel abboment weer terug gewijzigd naar zoals het was

Beste antwoord door Jan van KPN

Goedemiddag ​@Dave1984 , bedankt voor jouw bericht en welkom ook hier op onze Community :)

Durf ik niet meteen te zeggen maar dat komt omdat ik ook geen gegevens van je heb! De snelste manier om antwoord te krijgen op jouw vragen, is door even contact op te nemen met onze Helpdesk en daar kun je tegenwoordig zelf een belafspraak voor inplannen. Mijn collega's van de Helpdesk kunnen je gegevens er meteen bij pakken en zouden daarna je vragen moeten kunnen beantwoorden! Laat je ons weten of het via die weg is gelukt?

2 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • April 3, 2026

Op het forum helpen klanten elkaar en is geen klantenservice van kpn. Ik denk dat dit toch iets meer voor de klantenservice is. Bel 0800-0402 of via Facebook en X.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 6, 2026

Goedemiddag ​@Dave1984 , bedankt voor jouw bericht en welkom ook hier op onze Community :)

Durf ik niet meteen te zeggen maar dat komt omdat ik ook geen gegevens van je heb! De snelste manier om antwoord te krijgen op jouw vragen, is door even contact op te nemen met onze Helpdesk en daar kun je tegenwoordig zelf een belafspraak voor inplannen. Mijn collega's van de Helpdesk kunnen je gegevens er meteen bij pakken en zouden daarna je vragen moeten kunnen beantwoorden! Laat je ons weten of het via die weg is gelukt?