Skip to main content
Beantwoord

Wanneer krijg ik mijn gratis TV?

• February 6, 2026
  • 3 reacties
  • 106 keer bekeken

ik heb 5 januari kpn tv en internet met gratis tv aangevraagd, 26 januari is mijn abonnement ingegaan.

ik heb nog geen track & trace ontvangen. blijkbaar wordt je niet op de hoogte gehouden ?

ik zou graag willen weten wanneer ik mijn tv kan ontvangen want ik moet dan vrij nemen van werk om het te ontvangen en ik kan niet de avond van te voren tegen mijn baas zeggen ik kom morgen niet werken..

Beste antwoord door Serenay van KPN

Hallo ​@michael1988,

Welkom op de community en leuk dat je ons hebt gevonden! 

Je geeft aan dat je op 5 januari KPN TV & Internet met het welkomstcadeau (gratis tv) hebt aangevraagd en dat je abonnement op 26 januari is ingegaan. Dat betekent dat na de installatie eerst de 14 dagen bedenktijd zijn ingegaan. Zodra deze bedenktijd is verlopen en je abonnement actief blijft, wordt het welkomstcadeau binnen uiterlijk 3 werkdagen verzonden. Zodra het cadeau daadwerkelijk is verstuurd, ontvang je automatisch een Track & Trace-code per e-mail. Tot dat moment krijg je helaas nog geen tussentijdse melding. Het klopt dus dat je pas wordt geïnformeerd zodra de verzending in gang is gezet.

Ik begrijp heel goed dat je dit graag tijdig wilt weten in verband met je werk, zodat je eventueel vrij kunt nemen om de levering te ontvangen. Op dit moment kan ik je daarom nog geen exacte bezorgdatum geven, maar houd je e-mail goed in de gaten, de Track & Trace volgt vanzelf zodra het pakket onderweg is.

Let er nog even op dat het cadeau wordt bezorgd op het adres waarop het abonnement is aangevraagd. Dit adres kan niet meer aangepast worden. Mocht je binnen enkele werkdagen na het verlopen van de bedenktijd nog steeds geen Track & Trace hebben ontvangen, laat het dan gerust weten. Dan kijken we graag verder met je mee.

Heb je na dit antwoord nog vragen over het welkomstcadeau? Neem dan gerust een kijkje in onze kennisbank. Daar vind je een uitgebreid overzicht van de veelgestelde vragen en lees je precies wat je kunt verwachten rondom het welkomstcadeau, de voorwaarden en de levering.

Mocht je er daarna toch niet helemaal uitkomen, dan helpen we je natuurlijk graag verder hier op de community.

Hopelijk geeft dit wat meer duidelijkheid!

3 reacties

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • February 6, 2026

​@michael1988  Je abonnement is op 26 januari ingegaan en dat betekent dat je tot 14 dagen daarna kunt annuleren en als je dat niet doet moet je ongeveer nog drie weken na 26 januari rekenen dat de TV naar je toekomt.

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@michael1988 

De wettelijke bedenktijd van 14 dagen (herroepingsrecht) gaat in op de dag dat je het KPN modem aansluit en activeert op het glasvezelnetwerk van KPN, in jouw geval is dat 26 januari 2026.
De wettelijke bedenktijd van 14 dagen loopt in jouw geval dus pas op 9 februari 2026 af.

Vervolgens krijg je vaak binnen 1 (uitlopend naar 2 weken) week een e-mail, met daarin de track en trace code waneer jouw welkomstcadeau (televisie) bij jouw wordt bezorgt.

Dus je moet nog even geduld hebben, en wachten tot je deze mail hebt ontvangen.

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+7

Hallo ​@michael1988,

Welkom op de community en leuk dat je ons hebt gevonden! 

Je geeft aan dat je op 5 januari KPN TV & Internet met het welkomstcadeau (gratis tv) hebt aangevraagd en dat je abonnement op 26 januari is ingegaan. Dat betekent dat na de installatie eerst de 14 dagen bedenktijd zijn ingegaan. Zodra deze bedenktijd is verlopen en je abonnement actief blijft, wordt het welkomstcadeau binnen uiterlijk 3 werkdagen verzonden. Zodra het cadeau daadwerkelijk is verstuurd, ontvang je automatisch een Track & Trace-code per e-mail. Tot dat moment krijg je helaas nog geen tussentijdse melding. Het klopt dus dat je pas wordt geïnformeerd zodra de verzending in gang is gezet.

Ik begrijp heel goed dat je dit graag tijdig wilt weten in verband met je werk, zodat je eventueel vrij kunt nemen om de levering te ontvangen. Op dit moment kan ik je daarom nog geen exacte bezorgdatum geven, maar houd je e-mail goed in de gaten, de Track & Trace volgt vanzelf zodra het pakket onderweg is.

Let er nog even op dat het cadeau wordt bezorgd op het adres waarop het abonnement is aangevraagd. Dit adres kan niet meer aangepast worden. Mocht je binnen enkele werkdagen na het verlopen van de bedenktijd nog steeds geen Track & Trace hebben ontvangen, laat het dan gerust weten. Dan kijken we graag verder met je mee.

Heb je na dit antwoord nog vragen over het welkomstcadeau? Neem dan gerust een kijkje in onze kennisbank. Daar vind je een uitgebreid overzicht van de veelgestelde vragen en lees je precies wat je kunt verwachten rondom het welkomstcadeau, de voorwaarden en de levering.

Mocht je er daarna toch niet helemaal uitkomen, dan helpen we je natuurlijk graag verder hier op de community.

Hopelijk geeft dit wat meer duidelijkheid!