Skip to main content
Beantwoord

Wanneer krijg ik mijn switch 2?

• May 1, 2026
  • 5 reacties
  • 106 keer bekeken

Goedemorgen,

Nu al meer dan 14 dagen aangesloten bij kpn maar nog geen info gehad over de levering van de switch. Na meerdere topics gelezen te hebben contact opgenomen met sidekix, welke aangegeven geen switch2 meer op voorraad te hebben maar ook geen uitzicht te hebben op een nieuwe levering. Vanuit kpn horen we hier niets over is er een oplossing voor dit probleem? 

Mvg

Kelsey

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@Kelsssey, ik snap dat je graag snel jouw Switch 2 wil gaan gebruiken. Soms is er niets fijner dan even lekker Mario of een andere game spelen. Op dit moment is er inderdaad sprake van vertraagde levering. Je ontvangt normaal gezien vandaag per e-mail communicatie over de verwachte leverdatum. 

5 reacties

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Kelsssey, ik snap dat je graag snel jouw Switch 2 wil gaan gebruiken. Soms is er niets fijner dan even lekker Mario of een andere game spelen. Op dit moment is er inderdaad sprake van vertraagde levering. Je ontvangt normaal gezien vandaag per e-mail communicatie over de verwachte leverdatum. 

• Nieuwkomer
  • May 4, 2026

Hoi Jeroen, 

Is dit voor iedereen want ik heb ook nog niks ontvangen hierover en de 2 weken zijn al ruim voorbij. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 4, 2026

Hoi Jeroen, 

Is dit voor iedereen want ik heb ook nog niks ontvangen hierover en de 2 weken zijn al ruim voorbij. 

Goedemorgen, 

Ik heb vrijdag een mail gekregen dat de switch ergens begin juni pas verstuurd gaat worden.  

Groetjes

• Nieuwkomer
  • May 4, 2026

Goedemorgen,

Dat is wel jammer om zo lang te moeten wachten maar je doet er helaas niks aan.

Dankjewel voor de update! 

• Nieuwkomer
  • May 7, 2026

Heb trouwens ook al bericht binnen dat die pas in juni verstuurd word!