Skip to main content
Beantwoord

Wanneer krijg ik mijn welkomstcadeau?

• February 23, 2026
  • 9 reacties
  • 163 keer bekeken

Hallo,

Het is meer dan 2 weken geleden dat ik kpn internet als actief heb gezet. Echter kan ik geen updates zien of vinden over de welkomst cadeau. Dit valt wel erg tegen om hier achteraan te moeten zitten. Het zou bijv. fijn zijn na 14 dagen een mailtje te krijgen bij wijze van: bedenkttermijn is afgelopen, er is een bestelling geplaatst voor de tv.. is maar een idee. Maar dan hoef ik niet te vissen. Bij de ene lees ik dat ik zelf iets moet activeren of aanvragen van de welkomstcadeau en bij het andere lees ik dat ik maar hoeft te wachten op een mailtje. Ik heb geen vertrouwen in de mens tegenwoordig, dus ik zou graag een update hierover willen. Ik wil de zekerheid hebben dat ik het cadeau ook echt krijg. En ja de spambox hou ik sws in de gaten maar ik heb geen mail of iets ontvangen. En valt me trouwens ook tegen om dit niet via de chat aan een medewerker te kunnen vragen ivm mijn slechthorendheid. Kreeg de tip het dan maar hier te doen. 

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@AnnaBoer. Welkom op de Community! Ik begrijp dat dit heel frustrerend is, zeker als bellen voor jou geen optie is. Dat hoeft in dit geval ook niet. Ik help je graag verder omdat bellen geen optie is. Ik kijk het graag voor je na en kan, als dat nodig is, de juiste afdeling binnen KPN inschakelen.

Wil je in je profiel (alleen zichtbaar voor moderators) je naam, postcode, huisnummer en eventueel je klantnummer invullen? Laat daarna even een bericht achter in dit topic dat je gegevens zijn toegevoegd.

Dan controleer ik of het welkomstcadeau goed in ons systeem staat. Als dat niet zo is, zet ik het direct door naar de juiste afdeling en zorgen we dat het wordt opgelost.

Ik hoor graag van je.

9 reacties

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • February 23, 2026

14 + 3 dagen.  Als het langer duurt dan even bellen met 0800 0402 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 23, 2026

Hallo ​@AnnaBoer ,

De veertien dagen gaan in na jouw eerste factuur. En na die veertien dagen wordt het binnen drie werkdagen verstuurd.

bron:

https://community.kpn.com/kennisbank-administratief-141/welkomstcadeau-veelgestelde-vragen-561113

Ik heb gekozen voor een cadeau bij mijn KPN Thuis abonnement. Wanneer ontvang ik deze?

Om je welkomstcadeau te ontvangen zijn een paar dingen belangrijk. Je abonnement moet actief zijn. Daarom ontvang je eerst de eerste factuur. Daarna gaan de veertien dagen bedenktijd in. Zo gauw die voorbij zijn, versturen we binnen uiterlijk drie werkdagen je cadeau. 

Daarna wordt het welkomstcadeau verzonden door onze partner. Je ontvangt een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Let op: we sturen 't naar het adres waar je je abonnement op hebt aangevraagd. Dit kan je niet aanpassen.

Mijn abonnement is al twee weken actief, maar ik heb nog geen Track & Trace ontvangen. Wat nu?

Neem contact op met ons. Je kunt hiervoor een belafspraak maken. Wij bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 23, 2026

Oke. Maar bellen lukt mij niet vanwege mijn slechthorendheid. Ik kan geen mail adres vinden en chatten met een robot kom ik ook niet verder. Heel irritant allemaal. 

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • February 23, 2026

Oke. Maar bellen lukt mij niet vanwege mijn slechthorendheid. Ik kan geen mail adres vinden en chatten met een robot kom ik ook niet verder. Heel irritant allemaal. 

Maar je kunt lezen, toch?

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 24, 2026

Ja ik kan lezen. Als je een opmerking geeft, beter deze ook te onderbouwen. 

Het is namelijk heel frustrerend om je leven lang vertelt te krijgen dat ik moet bellen. En dat is het punt. Ik kan niet bellen. Maar wel kijk ik vooruit en houd ik rekening met verschillende mogelijke situaties, juist omdat ik genoeg onzin heb mee mogen maken. Daarom benoem ik ook exact dat ik totaal geen vertrouwen meer heb. Ja als men zegt dat ik enkel op een mailtje hoeft te wachten, dat wil niet zeggen dat er nooit fouten worden gemaakt. Maar dan wil ik wel een mogelijkheid hebben om te weten wat ik in zo'n situatie kan doen. Dus het geval van: wat als. 

En ja eerste factuur is betaalt, het is 3;weken geleden geactiveerd. 

Maar goed. Dit bevalt mij dus ook totaal niet. Ik kreeg de tip hier een vraag te stellen omdat ik niet kan bellen. Maar dit ervaar ik net als een chat programma. Zit ik niet op te wachten. 

Ik ga straks maar even uitzoeken hoe ik dit Verwijder.  

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 25, 2026

Hoi ​@AnnaBoer. Welkom op de Community! Ik begrijp dat dit heel frustrerend is, zeker als bellen voor jou geen optie is. Dat hoeft in dit geval ook niet. Ik help je graag verder omdat bellen geen optie is. Ik kijk het graag voor je na en kan, als dat nodig is, de juiste afdeling binnen KPN inschakelen.

Wil je in je profiel (alleen zichtbaar voor moderators) je naam, postcode, huisnummer en eventueel je klantnummer invullen? Laat daarna even een bericht achter in dit topic dat je gegevens zijn toegevoegd.

Dan controleer ik of het welkomstcadeau goed in ons systeem staat. Als dat niet zo is, zet ik het direct door naar de juiste afdeling en zorgen we dat het wordt opgelost.

Ik hoor graag van je.

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 25, 2026

Hoi Vikash,

Ik heb het ingevuld! Bedankt, dan wacht ik het nog even af!

Bedankt voor je hulp alvast, lief!

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb dit meteen voor je nagekeken. In ons systeem zie ik dat de eerste factuur op 3 februari is verstuurd. Dat is inderdaad langer dan 14 dagen geleden. Ik heb dit daarom doorgestuurd naar de juiste afdeling. Zij pakken dit verder voor je op.

Je krijgt per e-mail bericht wanneer het cadeau wordt verstuurd. Wil je mij laten weten wanneer je het hebt ontvangen? 😊

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 27, 2026

Hoi Vikash, ik heb helemaal niks ontvangen. :(