Skip to main content
Beantwoord

Wanneer moet ik de eenmalige kosten van het verlengen die op mijn factuur staan betalen?

• February 6, 2026
  • 5 reacties
  • 47 keer bekeken

Ik mag verlengen en heb dat ook gedaan maar nu staat er bij eenmalige kosten a X bedrag waarvan X bedrag bij levering. Moet ik dat betalen aan de postal service of is dat met eerste factuur?

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@vincent o ,

Dat is dan bij de eerstvolgende factuur. Dus je kunt even kijken wanneer je normaal de factuur betaalt en dan zal het wel in rekening gebracht worden. 

5 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • February 6, 2026

Hallo ​@vincent o ,

Dat is dan bij de eerstvolgende factuur. Dus je kunt even kijken wanneer je normaal de factuur betaalt en dan zal het wel in rekening gebracht worden. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 6, 2026

Super bedankt voor het snelle reageren. Was beetje onduidelijk voor me en kon nergens een antwoord vandaan krijgen

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Hoi ​@vincent o. Welkom op de KPN Community en leuk dat je je abonnement met toestel hebt verlengd! Altijd weer een leuk moment als je een nieuw toestel mag uitzoeken en dan hopelijk zo snel mogelijk ontvangt via de post. 

Goed dat je ook controleert wanneer eenmalige toestelkosten in rekening worden gebracht. Zo kom je niet voor onverwachte verrassingen te staan. Gelukkig was daar Noordzee die jou gelijk goed kon helpen! Maar het is wel interessant dat je nergens deze informatie kon vinden. Dat neem ik wel mee als feedback en dan gaan we eens kijken of dit toegevoegd kan worden op onze website. 

Welk toestel heb je uitgekozen? Ben je een beetje merktrouw of ben je overgestapt? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 9, 2026

ik ben voor een galaxy s25 ultra gegaan, had de 22 ultra met kapot scherm een batterij die niet meer top was en een kapotte oplaad poort haha dus was ook we tijd voor een nieuwe

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Gewoon lekker bij Samsung gebleven, dan weet je wat je krijgt :) Die toestellen hebben wel echt goede camera's als ik het mag geloven.Â